خبرهای داغ:
در این تجمع که با حضور بسیجیان شهرستان راز و جرگلان در مسجد جامع شهر راز با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد ،حجت الاسلام نجفعلی صداقتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج راز و جر گلان اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز بسیج که در دوران دفاع مقدس هم به خوبی مردم با آن آشنا شدند اخلاص بود چرا که اخلاص از مرتبه بالایی برخوردار می باشد و این خیلی ارزشمند است.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۸۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در این تجمع که با حضور بسیجیان شهرستان راز و جرگلان در مسجد جامع شهر راز با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد ،حجت الاسلام نجفعلی صداقتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج راز و جر گلان اظهار داشت: یکی از  ویژگی های  بارز بسیج که در دوران دفاع مقدس هم به خوبی مردم با آن آشنا شدند اخلاص بود چرا که اخلاص از مرتبه بالایی برخوردار می باشد و این خیلی ارزشمند است.

وی در ادامه گفت: بسیجی یعنی  فدایی ولایت شدن و این را از دوران پیروزی انقلاب تا به الان به همگان ثابت کرده چرا که در همه  زمان ها گوش به فرمان ولایت بوده و از خط ولایت بیرون نیامده.

صداقتی در ادامه گفت: یکی از شاخصه های دیگر بسیجیان اهل استقامت و پایداری بودن آنها است و این را در تمامی مراحل و عرصه ها نشان داده.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان عباسعلی ریحانی گفت:مظهر واقعی مردم سالاری دینی بسیج است و بسیج نمی تواند در حوزه ها ی بصیرت افزایی و آگاهی بخشی بی تفاوت باشد چرا که مردم می خواهند از انقلاب و نظام خودشان دفاع کنند.

وی در ادامه بیان داشت:بسیج در عرصه هایی فعالیت دارد که کشور نیاز دارد  و امام(ره) و مقام معظم رهبری و قرآن تاکید دارند چرا که بسیج باید زمینه ظهور را فراهم سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها