به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج تعدادی از بسیجیان جوان و نوجوان فارسانی با خانواده شهید قاسمی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۸۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج تعدادی از جوانان و نوجوانان بسیجی با خانواده شهید مدافع حرم احمد قاسمی دیدار و از خانواده ایشان دلجوئی و تجلیل نمودند.

 فرمانده حوزه دانش آموزی واحد خواهران فارسان گفت: تمامی شهدا و رزمندگان ما با خدای خود معامله کردند و از جان خود گذشتند تا امروز شاهد امنیت و آسایش باشیم.

وی عنوان داشت: ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم با پایداری و استقامت در راه انقلاب و حفظ اصول و پایبندی بر اهداف امام و شهدا ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مقابل این بزرگ مردان تاریخ شرمنده نشویم.

این مقام مسئول خانواده شهدا را الگوی واقعی استقامت و صبوری دانست و گفت: خانواده شهداء سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و صبر مادران شهدا، زینبی است و باید این صبر برای تمامی مادران جوامع اسلامی الگو باشد. نوکری و خادمی خانواده‌ها و مادران شهدا وظیفه همه ما است و باید قدر آنان را بدانیم. وی از مادران شهید به‌عنوان ستاره‌های مقاومت و آسمانی یادکرد و گفت: تمام عظمت جامعه به برکت حضور شهیدان و خانواده‌های شهدا است و باید قدردان آنان باشیم.

در پایان نیز یکی از بسیجیان به نمایندگی از سایر حضار به مادر شهید گفت: ما همه مدیون شما و فرزند شما هستیم و همواره ادامه دهنده راه این شهدا خواهیم بود. همانطور که خداوند فرموده شهدا نمرده اند بلکه زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند شما نیز هرگز فکر نکنید که فرزندتان فراموش خواهد شد ما همه فرزند شما خواهیم بود و راه احمد را ادامه خواهیم داد.

در پایان نیز با اهدا لوح تقدیر و هدیه از مادر این شهید والا مقام تجلیل شد.

ارسال نظرات