خبرهای داغ:
حجت الاسلام علی اسدی ضمن تبریک فرارسیدن ربیع الاول ماه حیات و زندگی و پیروزی جبهه مقاومت بر شجره خبیثه و ملعونه داعش گفت: دشمنان اسلام با تشکیل داعش در منطقه قصد داشتند که چهره ی اسلام را چهره ای منفور و زشت به جهانیان معرفی کنند که با حضورجبهه مقاومت، سپاه پاسداران و بسیج این نقشه ها نقش بر آب شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۷۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام علی اسدی ضمن تبریک فرارسیدن ربیع الاول ماه حیات و زندگی و پیروزی جبهه مقاومت بر شجره خبیثه و ملعونه داعش گفت: دشمنان اسلام با تشکیل داعش در منطقه قصد داشتند که چهره ی اسلام را چهره ای منفور و زشت به جهانیان معرفی کنند که با حضورجبهه مقاومت، سپاه پاسداران و بسیج این نقشه ها نقش بر آب شد.

اسدی به اهداف داعش در منطقه اشاره کرد و افزود: دواعش با معرفی فرماندهان خود در سوریه و عراق میخواستند کار ناتمام یزید که همان قتل عام محبان اهل بیت علیهم الاسلام بود را به اتمام برسانند که با تلاش جبهه مقاومت خودشان به درک واصل شدند.

وی گفت: داعش و حامیانش فکر نمیکردند روزی با مقاومت و تلاش جبهه مقاومت و بسیجیان از کشورهای مختلف از روزگار محو شوند و باید این پیروزی بزرگ را جشن گرفت.

حجت الاسلام اسدی در بخش دیگری از سخنانش به اجلاسیه اتحادیه عرب اشاره کرد و افزود : اتحادیه عرب لکه ننگی در جهان اسلامند و متشکل از کشورهایی است که با حمایت عربستان،آمریکا و اسرائیل موجب تشکیل داعش شدند تا دشمنان قسم خورده اسلام در امان باشند و آسیبی نبینند.

اسدی همچنین به پنجم آذرماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت: با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب این شجره ی طیبه به وجود آمد تا همه مردم برای دفاع از آرمانهای انقلاب و مملکت خود آماده باشند.

وی بصیرت،دشمن شناسی و فهم ترفند دشمن را از خصوصیات بسیجیان خواند و گفت: بسیجیان باید بصیرت سیاسی داشته باشند و همینگونه است که کشور ما با وجود توطئه های زیادی که وجود داشت از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها