خبرگزاری بسیج: فرمانده پایگاه مرکزی بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از ارسال اقلام مختلف مورد نیاز هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه به همت بسیجیان این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۶۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس داود رحیمی، معاون مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق در جنوب استان تهران و فرمانده پایگاه مرکزی بسیج شرکت توزیع برق استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: کسانی که می توانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت موثر باشند باید به یاری آسیب دیدگان بشتابند. لذا با عنایت به اینکه بسیج همواره در عرصه هایی که نیاز به حضور بوده در همه صحنه ها حضور یافته و هیچگاه در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد ایستایی در بین بسیجیان و نظاره گر بودن آنان نبوده ایم و باز هم بسیجیان با حضور خود حماسه ای زیبا خلق کردند.

رحیمی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به آسیب دیدگان گفت:    پایگاه مرکزی بسیج شرکت توزیع نیروی برق به همت همکاران بسیجی اقدام به تهیه و ارسال 300 سبد کالا شامل تن ماهی، کنسرو لوبیا، خرما، بیسکویت، مواد شوینده و بهداشتی، 1500 تخته پتو، 13 تخته چادر مسافرتی، 450 عدد شال گردن، لوازم گرمایشی، ابزار ساختمانی، 200 پک آب معدنی و ... به ارزش 210 میلیون ریال کردند که از این مبلغ 120 میلیون ریال آن از طریق وام قرض الحسنه و بقیه با کمک خیرین و همکاران تهیه شده است.

 

ارسال نظرات