مراسم یادواره شهدای عشایر شهرستان اشنویه با حضور فرماندهان سپاه، فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و مردم اشنویه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۲۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم یادواره شهدای عشایر شهرستان اشنویه در مجتمع فرهنگی اشنویه با حضور بسیجیان عشایر برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ پاسدار عباس محمدی، معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: عشایر همیشه همراه و یاور انقلاب اسلامی بوده اند و در این راه جانفشانی های زیادی داشته اند و همچنان در خط رهبری و ولایت فقیه ثابت قدم هستند.

وی ادامه داد: شهدا با حماسه آفرینیها و دلاوریهای خود توطئه ها و شرارتهای دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را نقش برآب کردند و با تقدیم خون پاک خود استقلال و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و امروز زنده نگه داشتن یاد آنها یک تکلیف و وظیفه انقلابی است.

در ادامه این مراسم مهندس محسن شکرنیا، مشاور رئیس شوای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: شهدا جان خود را نثار انقلاب اسلامی کرده اند تا انقلاب پرشکوه اسلامی پا برجا بماند و امروز برگزاری یادواره شهدا یک تکلیف است چرا که زنده نگه داشتن یاد شهدا، زنده نگه داشتن فرهنگ فداکاری و ایثار است که باید به نسلهای جدید انتقال یابد.

در پایان مراسم، با اهدای لوح و هدایا، از خانواده های معظم شهدای عشایر تقدیم شد.

ارسال نظرات