فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک گفت: بسیجیان با برگزاری همایش شکوه مقاومت بار دیگر قدرت و عظمت خود را به جهانیان و دشمنان انقلاب نشان دادند
کد خبر: ۸۹۵۵۱۲۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، سرهنگ پاسدار علی حق پرست ضمن گرامیداشت سالروز تشکل بسیج مستضعفین و حضور پرشور بسیجان در مراسم ۵ آذر ماه در شهرستان کنارک اظهار کرد: اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت جوانان برومندی است که در کسوت بسیجی، فداکاری کردند تا ایران اسلامی و انقلاب عزیزمان استوار بایستد.

وی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت به ملت ایران و بسیجیان افزود: هدف بالای بسیجیان جزء قرب الهی چیز دیگری نیست، استکبار یک تاثیر قرآنی و زیاده خواه برای کسانی است که مقابل استکبار ستیزی ایستاده اند.

فرمانده ناحیه کنارک بیان کرد: هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین انجام شده است، و این اشتباه است که بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم.

وی ادامه داد: بسیج، فهم درست، اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده؛ هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون‌ها انسان باایمان، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

امام جمعه شهرستان کنارک ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و شهادت امام حسن عسگری (ع) گفت: مهم‌ترین مشخصه بسیجی بودن اطاعت از فرمان امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اخلاص است یکی از زیباترین کار‌ها داشتن رنگ و بوی بسیجی در کارها، تواضع و فروتنی است.

حجت السلام نعیم بامری افزود: شما بسیجیان انسان‌هایی با ارزش و والا هستید، زیرا بسیج مظهر ایستادگی در مقابل دشمنان، استحکام بخش اقتدار ملی و یادگار امام (ره) است.

وی ادامه داد: امروز نیز بسیج با پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در جهت پاسداری از آرمان‌های انقلاب گام بر می‌دارد.

امام جمعه کنارک خاطرنشان کرد: با همدلی بین مردم و بسیج دشمن به اهداف خود نمی‌رسند.
ارسال نظرات