معاونت روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان طي پيامي شهادت مدافع حرم، شهيد "نوید صفری" را به خانواده محترم آن شهيد بزرگوار و ملت شهیدپرور ایران تبريك و تسليت گفت.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۱۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

پیام تبريك و تسليت معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان در پي شهادت شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، معاونت روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان طي پيامي شهادت مدافع حرم، شهيد "نوید صفری" را به خانواده محترم آن شهيد بزرگوار و ملت شهیدپرور ایران تبريك و تسليت گفت.

"نوید صفری" دوست و همرزم شهید سعید علیزاده از شهدای مدافع استان سمنان بود و در مستند "کمیل" صحنه و لحظه شهادت سعید علیزاده را بازسازی کرد و خود نیز سرانجام به دوست و همرزم شهیدش پیوست و آسمانی شد.

 این رزمنده مدافع حرم اهل تهران، حدود 20 روز پیش طی نبرد با تروریست‌های داعش در «البوکمال» زخمی شده و به اسارت تروریست‌ها در آمد. طی این مدت خبری از وی در دست نبود تا اینکه با آزادی کامل شهر از لوث تروریست‌های تکفیری، پیکر مطهر او شناسایی و مشخص شد که همچون سرور و سالار شهیدان، مظلومانه به شهادت رسیده و سر از پیکرش جدا شده است.  

«شهید صفری» به تازگی ازدواج کرده و به صورت داوطلبانه به جبهه‌های نبرد سوریه اعزام شده بود.

بي ترديد حاصل خون اين شهيد بزرگوار و ساير شهداء مدافع حرم اهل بيت ( ع ) موجباب انهزام پيش از پيش دشمنان آل الله را فراهم خواهد ساخت.

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها