فرمانده حوزه مقاومت کاکی گفت: امریکایی ها میخواهند باب مذاکره را در حوزه های موشکی و منطقه ای بگشایند در حالی که برجام آیینه ای عبرت بین برای مردم و مسئولان کشور است .
کد خبر: ۸۹۵۵۱۱۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، عبدالله اسکندری در نشست سیاسی بسیجیان پایگاه جندالله با اشاره به تلاش امریکایی ها برای تغییر در رفتار ایران بویژه  در حوزه نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا ، گفت : تلاشهای بی وقفه و هم اندیشی اتاق های فکر آنان بواسطه تدبیر و هوشیاری مقام معظم رهبری بی اثر بوده است .

وی  ایجاد دو قطبی های کاذب و ایجاد تغییر در محاسبات را ، راهبرد  امریکا برای تغییر در رفتار مسئولین کشورمان عنوان کرد و تصریح کرد : ایجاد دوقطبی معیشت –امنیت ملی ترفند امریکاییهاست که میخواهند باب مذاکره را در حوزه های موشکی و منطقه ای بگشایند در حالی که برجام آیینه ای عبرت بین برای مردم و مسئولان کشور است .

اسکندری پیروزی محور مقاومت در منطقه را ضربه ای بزرگ به غرب و حامیان منطقه ای داعش عنوان کرد و گفت :  این پیروزی پیام مهمی را به حامیان تروریسم در دنیا مخابره کرد و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید .

وی با اظهار تاسف از اظهار نظرهایی که در خصوص شکست داعش، در داخل مطرح میشود خاطرنشان کرد : پیروزی بر داعش نتیجه مقاومت و ایثار خون جوانان وطن و بسیج جهان اسلام است نه مذاکره و اگر این ظفرمندی را حاصل مذاکره بدانیم به شهدای میدان مبارزه با تفرقه و تکفیر جفا کرده ایم .

اسکندری تقویت و تشکیل فراگیر بسیج جهانی اسلام در نبرد با داعش را ، تبدیل تهدید به فرصت برای جهان اسلام دانست و گفت : با فراگیر شدن بسیج جهانی اسلام ، به آرزوی دیرینه امام راحل (ره) جامه عمل پوشانده شد و دنیای اسلام دارای نیرویی کارامد و انقلابی است که تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا میتواند هر فتنه ای را در نطفه خفه کند .

ارسال نظرات