خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس:

مردم دلاور و بسیجی‌ سردشت هرگز در برابر تهاجمات دشمنان خم به ابرو نیاوردند

فرمانده دوران دفاع مقدس و استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: مردم دلاور و بسیجی‌ سردشت هرگز در برابر تهاجمات و ناملایمات خم به ابرو نیاوردند.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۰۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ‌محمدجواد سبحانی‌فر در همایش بزرگ بسیجیان و پیروزی جبهه مقاومت و شکست سیطره داعش که با حضور بسیجیان، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع سردشت برگزار شد با گذری بر دوران هشت سال دفاع مقدس و بمباران شیمیایی سردشت به فداکاری، ایثار و مقاومت مردم این منطقه پرداخت و اظهار داشت: سردشت یکی از  شهرهای مقاومت و ایثار ایران اسلامی است که مردم دلاور و بسیجی‌اش هرگز در برابر تهاجمات و ناملایمات خم به ابرو نیاورده و همیشه دژ مستحکمی در برابر دشمنان بوده‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: شهدای پیشمرگان کرد مسلمان  نسبت به شهدای دیگر مظلوم‌تر بودند چون‌که پیشمرگان پیشاپیش نیروها بودند و در سخت‌ترین و دشوارترین شرایط باوجود فشار اجتماعی می‌جنگیدند.

سبحانی فر با تاکید بر اینکه  رنج‌ها و سلحشوری‌های ملت  را نباید فراموش کرد، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و امروز مسئولین نیز در برابر این ملت وظایف سنگین و خطیری دارند، تصریح کرد: اجرای عدالت فلسفه وجودی نظام و انقلاب است و بزرگ‌ترین مبارزه با دشمنان و استکبار جهانی خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سراسری شده اظهار داشت: امروز بسیج در جهان تبدیل به یک تفکر و ایدئولوژی شده و دنیا امروز بسیج را به عنوان اسوه و الگو پذیرفته است.

سبحانی فر بیان کرد: امروز برای استکبار جهانی ثابت شده که برای زدن شاخ و برگ دوانیده شده انقلاب اسلامی در جهان اسلام و فراتر از آن کار سخت و سترگی دارد و باید هزینه‌های سنگینی را پرداخت کند چراکه با تفکر بسیجی مواجه است.

 وی با بیان اینکه شکست داعشی و لشکر تکفیری‌های جبهه صهیونیستی و آمریکایی همان پیروزی اسلام است افزود: دشمنان دست از دشمنی خود برنداشته چون دین اسلام را مانع تجاوز، غارتگری، چپاول و ظلم خود می‌دانند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه محکم و راسخ بودن بسیج در برابر هرگونه تهدید و توطئه اعتقاد راسخ قوی بسیج است گفت: بسیج یک تفکر انقلابی است که در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سازندگی، اجتماعی و امنیتی همچون ستاره درخشان در آسمان ایران اسلامی می‌درخشد و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود بسیجیان نماد ظلم ستیزی و حامی مظلومان در جهان است.

 این مراسم با شعار دادن بسیجیان و اعلام انزجار از آمریکا و ایادی استکبار جهانی و تجلیل از 15 خانواده معظم شهید پیشمرگ کردمسلمان به پایان رسید.

ارسال نظرات