تقابل 2 مربی استقلالی در لیگ یک/نساجی میزبان نفت مسجدسلیمان است/تیم فوتبال نساجی مازندران امروز با تمام قوا به دیدار نماینده مسجد سلیمان می‌رود و انتقال تمرینات تیم به قائم‌شهر که اقدامی هوشمندانه از سوی مدیران باشگاه بود.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۹۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  از شهرستان قائم‌شهر، شاگردان مهدی پاشازاده  امروز و از ساعت 14 به مصاف نفت مسجد سلیمانی رفتند که صدرنشین رقابت‌ها لقب دارد اولی همواره سایه بلند نساجی را بالای سر خود دیده است.

شاگردان محمود فکری و خود این مربی می‌دانند که دشوارترین دیدار فصل  را در پیش دارند؛ آن‌هم در برابر نساجی که حالا حکم شیری زخم خورده را دارد و برای رسیدن به صدر و جبران بدشانسی‌های اخیر جز شکست نفت به نتیجه دیگری رضایت نخواهد داد.

نساجی‌چی‌ها در چند مسابقه با بدشانسی و اشتباهات داوری تن به شکست داده بودند ولی همچنان برای همه رقبا به مثابه حریفی ترسناک هستند به‌ویژه وقتی که در جهنم وطنی به دیدار حریفان می‌روند.

تیم فوتبال نساجی مازندران امروز با تمام قوا به ملاقات نماینده مسجد سلیمان می‌رود و انتقال تمرینات تیم به قائم‌شهر که اقدامی هوشمندانه از سوی مدیران باشگاه بود، بیش از پیش تیم را به هواداران خونگرم و عاشق نساجی بزرگ نزدیک کرد و بی‌تردید امروز با این هواداران پر شمار، ورزشگاه شهید وطنی سخت‌ترین روز را برای فکری و شاگردانش رقم خواهد زد.

تقابل دو مربی که روزی در یک تیم هم‌بازی بودند و حالا هرکدام سرمربی دو تیم موفق در لیگ یک هستند بر جذابیت این بازی اضافه می‌کند.

به گزارش فارس، در بازی امروز تیم فوتبال نساجی مازندران با لباس‌های قرمز و تیم نفت مسجدسلیمان با لباس‌های زرد در زمین حاضر می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها