رئیس دفتر مرجعیت دینی آیت‌الله جوادی آملی در مازندران:
رئیس دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت‌الله جوادی آملی در مازندران گفت: علمای دین و فقهای اسلام امور دین را عهده‌دار بوده و نگهدار مردم در مسیر امامت هستند.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۹۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الاسلام حسن محمودی عصر امروز در مراسم سوگواری شهادت امام یازدهم شیعیان‎، اظهار کرد: علمای دین و فقهای اسلام امور دین را عهده‌دار هستند و با مقام اعلا محشور خواهند شد.

وی با بیان اینکه محشور شدن با مقام اعلا دارای برکات فراوان است، افزود: امام حسن عسکری(ع) در روایتی می‌فرمایند که کسی که یتیم شد بدتر از آن کسی است که از امام زمان خود جدا شده باشد.

رئیس دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت‌الله جوادی آملی در مازندران تصریح کرد: علمای بزرگ اسلام همانند جوادی آملی و دیگر علمای دین، نگهدار مردم در مسیر امامت هستند.

این مسؤول یکی از جلوه‌های نگهداری مردم را گشایش دفاتر مرجعیت دینی و علمی دانست و بیان کرد: دفاتر مرجعیت دینی و علمی در سراسر کشور و خارج از کشور می‌تواند بسیار در این مسیر اثرگذار باشد هر چند دفاتر مرجعیت دینی و علمی آیت‌الله جوادی آملی باعث  ارتباط بیشتر و عمیق مردم با علما شده و احکام دین بهتر در دسترسی قرار می‌گیرد همچنین شبهات بین مردم هم بهتر از گذشته پاسخ داده می‌شود.

محمودی با اعلام افتتاح بیش از یک سال دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت‌الله جوادی آملی در مازندران و استقبال از همه مردم برای حضور در این دفتر، گفت: دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت‌الله جوادی آملی همه روزه آماده پاسخ به مسائل شرعی و شبهات دینی، دریافت وجوهات و اعزام مبلغان و کارشناسان دینی به شهرهای مختلف مازندران است همچنین این دفتر پایگاه معنوی مردم در همه مناسبت‎های دینی، مذهبی با برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی است تا بهره از سیره نورانی اهل بیت(ع) و معصومان که از برکات ارزشمند زندگی انسان است با اهتمام و عزم شایسته محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها