نماینده آمل در نخستین دیدار فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور در خانه میزبان تیم فیاض‌بخش مشهد است.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۸۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، از شهرستان آمل، فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور از ساعت 16 عصر روز جمعه 10 آذر با حضور هفت تیم کار خود را شروع می‌کند.

تیم بسکتبال با ویلچر آمل در هفته نخست مسابقات در سالن ورزشی سرپوشیده فرهنگ در خانه میزبان تیم فیاض‌بخش مشهد است.

نماینده آمل در نخستین دیدار فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور عصر روز جمعه 10 آذر در خانه میزبان تیم فیاض‌بخش مشهد است.

مسعود فلاح سرمربی، مجید مظلوم مربی، یحیی عسگری‌پور آنالیزور و عباس‌علی واحدی مدیر و سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل بوده همچنین تیم‌های بسکتبال با ویلچر آمل، شهرداری اراک، شهرداری تبریز و شهید فیاض‌بخش مشهد مقدس در یک گروه و تیم‌های زنجان، مخابرات اصفهان و ملی حفاری خوزستان در گروه دیگر جای دارند.

هفت تیم امسال برای آغاز مسابقات اعلام حضور کردند و گروه‌بندی در دو گروه سه و چهار تیمی انجام شد ولی تیم ایثار قم که سال‌های گذشته از مدعیان قدرتمند لیگ برتر بوده از روبرویی با حریفان در آغاز رقابت‌ها انصراف داد.

نماینده مازندران در این رقابت‌ها امسال بازیکنان قدرتمندی همانند وحید سعادت‌پور مقدم، حکیم منصوری، علی اکبر ابراهیمی، صالح دانشمند، جلیل قرنجیک، مهدیار مظلوم و علی‌رضا کمالی‌فر از ملی‌پوشان کشورمان را در ترکیب دارد.

بسکتبال با ویلچر آمل سالیان سال در این رشته ورزشی فعالیت داشته و از سال 1388 به صورت رسمی در لیگ برتر و حرفه‌ای بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شرکت دارد.

این تیم پس از 9 سال تیم‌داری در عرصه حرفه‌ای تاکنون دو عنوان سومی در لیگ برتر را کسب کرده و سال گذشته هم نائب قهرمان لیگ برتر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها