سردار بابایی در گردهمایی بزرگ بسیجیان منطقه بسطام گفت: رهبر انقلاب در نامه پاسخ تبریک سردار سلیمانی تاکید دارند که مراقب مکر دشمنان باشیم چرا که دشمن همیشه در حال مکر و شیطنت است.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۶۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین بابایی در گردهمایی بزرگ بسیجیان منطقه بسطام( رهپویان ولایت) که در مسجد بابا ابوالقاسم(ع) شهر بسطام به همت پایگاه شهدا حوزه بسیج شهری، روستایی کربلا برگزار شد در سخنانی با اشاره به موانع و مسائلی که دشمنان جمهوری اسلامی برای ایران طراحی می کنند اظهار کرد: فتنه ۷۸ رخ داد و ده سال بعد کودتا و فتنه ۸۸ رخ داد و چقدر در این مرحله نیرو‌ها در خارج و داخل آموزش دادند تا براندازی شود و بعد از این جنگ فرهنگی علیه ما استارتش خورد که نطفه آن در سال ۱۳۶۵ در کنفرانس شیعه شناسی در اورشلیم یا بیت المقدس با حضور تعداد زیادی از اندیشمندان شیعه شناسی از ادیان مختلف انجام که خروجی آن ۱۸ مصوبه بود.
بابایی با بیان اینکه آن‌ها جنگ را به راه انداختند که انقلاب اسلامی از بین برود، اما برعکس شد و خودشان در حال نابودی بودند عنوان کرد: دشمنان تمام هجده بند را توسط خودی‌ها اجرا کردند و باید انقلاب از بین می‌رفت، اما نشد، جنگ فرهنگی را که وارد کردند رهبری هشدار‌های جدی دادند و در سال ۸۵ در استان سمنان ناتوی فرهنگی را مطرح کردند که سازمانی برای براندازی انقلاب تشکیل شده است.
وی با اشاره به شبهه افکنی فراوان بر علیه انقلاب و همراه کردن عده‌ای با این شیوه ادامه داد: بیش از ۵۰ شبهه در مورد عصمت ائمه و عاشورا در یک سال اخیر طرح کرده و با جواب به این‌ها افکار را هدایت می‌کنند.
این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیلی به کشور اضافه کرد: از سال ۱۳۹۰ جنگ اقتصادی را بر علیه ما شروع کردند که رهبری در فروردین سال ۹۱ تاکید فرمودند: دشمن با تمام توان جنگ اقتصادی را برعلیه ما آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی جواب عکس گرفتند و آمریکا و جبهه متحد غرب دریافتند آنچه امام درمورد هسته‌های مقاومت و تشکیل آن در جهان فرمودند: محقق شده است گفت: در جهان ۱۴ نقطه استراتژیک وجود دارد که اکثراً دست مسلمانان است، انقلاب به کانال سوئز و تنگه باب المندب و افغانستان رسید.
بابایی با اشاره به بهانه فروریختن برج‌های دوقلو برای حمله به افغانستان و عراق افزود: این‌ها بهانه‌ای بود تا منطقه را دچار جنگ و فشار را بر ایران بیشتر کنند و آن‌ها اول غزه را می‌خواستند از بین ببرند و بعد سوریه و بشار را سرنگون کنند و بعد عراق را تجزیه کنند و بعد کردستان بزرگ که ۳۰ سال قبل مصوب شده بود را تشکیل دهند.
باید همیشه مراقب مکر دشمن بود/ کسانی که جهاد را انتخاب کنند موفق هستند
بابایی با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار اظهار کرد: ۴۰ سال قبل مصوب شد که این بیش از یک میلیون مسلمان باید بروند، چون تهدید برای تجارت آمریکا در منطقه جنوب شرق آسیاست و جنایات این‌ها بسیار است و آن‌ها تنگه هرمز را هم همینطور با فشار بر شیعیان بحرین می‌خواستند حفظ کنند.
وی با اشاره به وجود ۱۵ میلیون شیعه در نیجریه در اعماق آفریقا عنوان کرد: دشمن تمام تلاش خود را کرده تا ما را به عقب براند و این سرپل‌ها را بگیرد، اما مقاومت هسته‌های اسلامی نقشه‌های آنان را بر باد داده است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه بنا نبود تکفیری‌ها به سوریه حمله کنند تاکید کرد: این‌ها فارغ التحصیل بیش از ۳۳۰۰ مدرسه وهابیت در پاکستان و تربیت شده ۳۰۰ مدرسه در آمریکا هستند و می‌خواستند به سمت ایران بیایند، اما وقتی حزب الله با آن‌ها درگیر و پیروز شد باعث تغییر حرکت آن‌ها به سمت سوریه شد.
بابایی با بیان اینکه تمام توطئه‌ها بر علیه ما اجرا شد و ما، چون در آب هستیم متوجه نشدیم گفت: ما اگر به عقب برگردیم می‌بینیم که کدام طرح دشمنان جواب داد و غالباً نتیجه عکس داده است و برای همین رهبری تاکید دارندکه به آینده خوش بین هستند چرا که به آیات و روایات قرآن یقین دارند و این را نیز بیان فرمودند.
وی با اشاره به استدلال‌های رهبری از روی آیات قرآن افزود: رهبر فرزانه انقلاب امداد‌های غیبی را خوب می‌بینند و ما امروز کشورمان را تلاطم است و مردم ما آمده اند و با جنگ هشت ساله ما جهان متحول شد.
باید همیشه مراقب مکر دشمن بود/ کسانی که جهاد را انتخاب کنند موفق هستند
فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه ما امروز در پنج جنگ نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی درگیر هستیم گفت: کسانی که جهاد را انتخاب کنند موفق هستند و جهاد اخلاص و از خودگذشتگی دارد و رهبری انقلاب می‌بینند که مردم به اندازه کفایت بصیر و آگاه و شجاع و با عظم و اراده هستند و خدا نیز به وعده هایش عمل می‌کند.
وی با بیان اینکه پیروزی از آن ماست افزود: امروز ما شاهد هستیم که داعش برچیده شده و عراق و سوریه از لوس وجوئ این تروریست ها در کلیت پاک شد و باید اینها را دست قدرت الهی و تفکری بدانیم که امام پایه گذار آن بود و رهبر انقلاب در نامه پاسخ تبریک سردار سلیمانی تاکید دارند که مراقب مکر دشمنان باشیم چرا که دشمن همیشه در حال مکر و شیطنت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها