مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران برنامه‌های سفر کیم سئونگ هو، سفیر کره جنوبی و هیأت همراه به مازندران را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۶۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد مظفری گفت: کیم سئونگ هو سفیر کره جنوبی و هیات همراه فردا سه شنبه برای دیدار با استاندار مازندران و بازدید از چند مرکز تولیدی و نشست با فعالان اقتصادی وارد مازندران می‌شوند.

وی افزود: کیم سئونگ هو سفیر کره جنوبی و هیات همراه در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در برنامه‌های مختلف پیش بینی شده در استان شرکت می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: ملاقات با اسلامی استاندارمازندران، بازدید از مجتمع پرورش ماهیان خاویاری قره برون شهرستان جویبار، بازدید از شرکت تولیدی فرش ساوین، بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان در دانشگاه نوشیروانی شهرستان بابل و نشست با فعالان اقتصادی استان مازندران در بابلسر از جمله برنامه‌های اولین روز حضور سفیر کره جنوبی در مازندران است.

مظفری سخنرانی در دانشگاه مازندران در بابلسر، بازدید ازواحد پرورش گل گیاه ارگانیک رویش طبرستان و بازدید از شرکت خزر الکتریک شهرک صنعتی بابکان را از جمله برنامه‌های دومین روز حضور سفیر کره جنوبی در مازندران اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها