خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: به مناسبت هفته مبارک بسیج این الهام الهی سازمان بسیج ادارات با اجرای برنامه‌های محوری اقدام به معرفی دستاوردهای بسیج ادارات کرد.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۴۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

معرفی دستاوردهای بسیج ادارات همدان در برنامه‌های هفته بسیجسرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت هفته مبارک بسیج این الهام الهی سازمان بسیج ادارات با اجرای برنامه‌های محوری اقدام به معرفی دستاوردهای بسیج ادارات کرد.

وی افزود: این سازمان با توجه به ابلاغ اولویت‌های سازمان بسیج مستضعفین، در حوزه‌های مربوطه اقدام به طراحی برنامه‌هایی کرد تا با مشارکت دستگاه‌ها و کارمندان بسیجی بر پویایی و نشاط این هفته بیفزاید.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد:به همین منظور در بخش اولویت رویکرد اجتماعی با محوریت خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی همایش «کارمند طلایه‌دار خدمت و نجابت» طراحی و در شهر اسدآباد برگزار شد.گردید

وی ادامه داد: همچنین همایش «کارمندان طلایه‌داران فرهنگ و کارگزاران جهادی» به همت حوزه بسیج ادارات شهید طالبیان نهاوند و با حضور آحاد کارکنان و مدیران و مسئولین در فضایی صمیمی برگزار شد.

امیری یادآور شد: همایش ولایت در دهه چهارم انقلاب اسلامی و خدمت رسانی توسط حوزه شهید حسینی ادارات شهرستان رزن نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

وی تصریح کرد: همایش حدیث دلدادگی (بزرگداشت شهید علی فارسی) در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی با همت حوزه شهید چیت سازیان و همایشی نیز با رویکرد اجتماعی با عنوان کارمندان ارکان بستر انقلاب به همت حوزه شهید فراهانی شهرستان بهار در محل جهاد کشاورزی با مشارکت حداکثری کارمندان نیز از برنامه‌های این سازمان بود.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان در بخش دوم اولویت‌ها با رویکرد فضای مجازی و اقدامات بسیج گفت: همایش فضای مجازی فرصتی برای نشر ظرفیت‌های نظام توسط حوزه برتر ادارات کل اشراف یعنی حوزه شهید زیغمی کبودراهنگ برگزار شد.

وی عنوان کرد: به همین منظور همایش بشقاب‌های سمی با موضوع آسیب های راهداری توسط حوزه امام رضا(ع) شهرستان ملایر در دانشگاه آزاد اسلامی ملایر با حضور آماد کارمندان برگزار شد و با همین رویکرد همایش مردان ابتکار با هدف تببین اهمیت فعالیت در فضای مجازی توسط حوزه شهید ملکی شهر طراحی و برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات