معاون عملیات سازمان بسیج،بابیان اینکه پس از نابودی داعش،فتوحات و‌پیروزهای دیگری در راه است گفت:بسیج باید ریشه ظلم را از دنیا برداردو این ریشه ظلم، رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۱۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قرچک،سردار نصرا... سیف،معاون عملیات سازمان بسیج عصر امروز در همایش شکوه مقاومت شهرستان قرچک در جمع بسیجیان اظهار داشت: بسیجیان همواره در طول چهار دهه‌ انقلاب حماسه ها آفریده اند و تمام تهدیدات و تحریم های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی ادامه داد: در هر نقطه از دنیا دشمن بخواهد علیه ما باشد،آنجا را برایش نا امن خواهیم کرد و بسیج باید ریشه ظلم را از دنیا برچیند و دنیا بداند که پیروزی ها و فتوحات بیشتری از سوی ما در راه است.

سردار سیف، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه «رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید،خاطر نشان کرد:بسیجیان همیشه در صحنه باید خود را برای براندازی رژیم غاصب صهیونیستی مهیا سازند.

این مقام مسئول بسیج بیان داشت: بنا به فرموده رهبری معظم ،بسیجی باید آتش به اختیار عمل کرده و در هر جا تهدیدات دشمن را خنثی کند.

سیف درپایان تصریح کرد:آمریکا و اسرائیل و همه دنیا بداند که ایران اسلامی از هیچ تهدیدی نمی هراسد،وبه یاری خداوند و فرماندهی رهبری معظم روز به روز بر اقتدار جمهوری اسلامی افزوده شده و خواب و خیال آسوده را بر دشمنان حرام خواهیم کرد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات