خبرهای داغ:

«جلوه‌های اخلاق بسیجی» در جلسه درس اخلاق تبیین شد

درس اخلاق طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با موضوع «جلوه‌های اخلاق بسیجی و فرهنگ جهاد در زندگی زنان مسلمان»و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۸۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

«جلوه‌های اخلاق بسیجی» در جلسه درس اخلاق تبیین شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، درس اخلاق طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با موضوع «جلوه‌های اخلاق بسیجی و فرهنگ جهاد در زندگی زنان مسلمان»و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، درس اخلاق مشترک طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) روز یکشنبه با حضور طلاب مراکز تخصصی، مرکز بین المللی زبان فارسی و مدارس علمیه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

جلسه درس اخلاق این هفته به مناسبت سالروز تأسیس بسیج با موضوع «جلوه‌های اخلاق بسیجی و فرهنگ جهاد در زندگی زنان مسلمان» تشکیل شد.

در این جلسه، پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم،  مداح اهل بیت(علیهم‌السلام) به مناسبت سالگرد شهادت امام حسن عسکری(علیه‌السلام) به ذکر مصیبت و مرثیه سرایی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی، در این جلسه به سخنرانی پرداخت و با اشاره به خلاصه ای زندگانی امام حسن عسگری(علیه‌السلام)، به برخی ویژگی ها و فضائل اخلاقی مادر آن حضرت اشاره کرد.

وی، سرحلقه اصلی بین کارها و فعالیت های ما با خداوند را قرب الهی عنوان کرد و در ادامه به وظایف بانوان طلبه بسیجی در جامعه اشاره کرد.

 

ارسال نظرات