سردار سلیمانی و نیروهایش با این موفقیت تاریخ را رو سفید کردند/ اگر مدافعان حرم نبودند امروز امنیت ما دچار مشکل بود
کد خبر: ۸۹۵۴۹۴۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازنران، عزت‌الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با سفیر هراز به مظلومیت‌های مدافعان حرم اشاره و اظهار کرد: در خاک غربت جنگیدند و حتی بر اثر نادانی‌های عده‌ای تهمت‌های زیادی به آنان زده شد، اما دست از دفاع اسلام برنداشتند.

وی با بیان اینکه نابودی داعش به نفع تمام مردم جهان شده است، افزود: این موفقیت نه فقط برای جهان اسلام بلکه باعث آرامش خاطر تمام مردم دنیا شد، حتی آمریکا که سردمدار داعش بود، امروز با ریشه‌کن شدن آن احساس آرامش می‌کند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی پشتیبان تمام جریان‌های تروریستی را کشورهای قدرمند دنیا دانست و خاطرنشان کرد: تمام جریان‌های تروریسمی که شکل می‌گیرد، حتی اگر بنا باشد چند نفر خرابکاری انجام دهند بدون استثنا از کشورهای بیگانه ساپورت می‌شوند و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی به ابتدای تولد گروه تروریستی طالبان اشاره کرد و گفت: طلبه‌های مدارس حوزه علمیه پاکستان بودند که با حمایت آمریکا علیه دولت اتحاد جماهیر شوروی ساخته شدند و از تجهیزات نظامی پیشرفته و خطرناکی بهره‌مند بودند که کمتر کشوری از آن برخوردار بود.

یوسفیان با بیان رفتارهای بی‌رحمانه داعش، عنوان کرد: هیچ جنگی در تاریخ شاهد این هجم خشونت و قصاوت نبود، آنان به راحتی سر می‌بریدند و با تفکر کشتن شیعیان به بهشت می‌روند جنایات بی‌شماری انجام دادند.

وی منابع مالی داعش را از کمک‌های آمریکا دانست و یادآور شد: کمک‌های مالی زیادی به این گروه تروریستی انجام شد، نفت‌هایی که به‌راحتی به خاک ترکیه برده می‌شود و از طریق متحدان آمریکا به فروش می‌رسید، شرایط رفاهی زیادی برای آنان فراهم کرده بود به‌طوری که از کشورهای تاجیکستان و آسیای میانه با خانواده برای قرار گرفتن در حکومت داعش مهاجرت می‌کردند.

نماینده آمل با اعلام اینکه تامین سلاح‌های مورد نیاز داعش توسط آمریکا تامین می‌شد، تصریح کرد: نیروهایی که با آنان هم پیمان می‌شدند نه تنها از خاورمیانه بلکه از دیگر نقاط جهان چون اروپا و آمریکا نیز بودند.

وی به سخن اوباما و سیاست‌مدارن آمریکا اشاره کرد و گفت: در برخورد اول گفتند داعش 30 سال طول می‌کشد تا نابود شود و اینکه امروز توسط نیروهای زمینی و سردار سلیمانی نابود شد کار بزرگی بود و با این موفقیت تاریخ را رو سفید کردند.

یوسفیان رهبر انقلاب اسلامی را آینده‌نگری قوی خواند و عنوان کرد: در زمانی که مدافعان حرم به سوریه و عراق می‌رفتند بسیاری از مسئولان تعجب می‌کردند که چرا باید این کار را انجام دهیم در حالی که رهبری با آینده‌نگری و پیش‌بینی این لحظات را می‌دیدند و این نشان از فهم و درک بالای ایشان است.

وی در پایان با بیان اینکه سه نفر تروریست تواستند مجلس را دچار مشکل کنند، اظهار کرد: اگر مدافعان حرم نبودند امروز از لحاظ امنیتی دچار مشکل می‌شدیم چرا که هدف داعش بدست آوردن خلیج فارس بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها