خبرهای داغ:
امام جمعه موقت گلپایگان در هفته بسيج

تفکر بسیجی و جهادی نسخه بی بدیل تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه موقت گلپایگان  حجت الاسلام مصطفي شيخ علي گفت: روحیه و تفکر بسیجی و جهادی نسخه ی بی بدیل دردهای اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۱۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی شیخعلی در نماز جمعه هفته بسيج که در مصلی گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: روحیه بسیجی اگر در اقتصاد اجازه ورود پیدا کند، گره های کور اقتصادی حل خواهد شد.

امام جمعه موقت گلپایگان تصریح کرد: روحیه و تفکر بسیجی و جهادی نسخه ی بی بدیل دردهای اقتصادی ، اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه مشکلات فرهنگی جامعه را نیز می توان با تفکر بسیجی حل کرد، خاطرنشان کرد: تمام مشکلات جامعه را می توان با تفکر و روحیه بسیجی و جهادی حل کرد.

كارشناس مسائل سياسي با اشاره به اینکه بسیجی در هر عرصه انقلاب که نیاز به حضور پیدا کند در میدان خواهد آمد، گفت: اگر نیاز جامعه باشد بسیجی روزی با فدا کردن جان و اگر عرصه جنگ نرم باشد با کار فرهنگی از دستاوردهای انقلاب دفاع خواهد کرد.

امام جمعه موقت گلپایگان تفکر بسیجی را برگرفته از روایات و قرآن دانست و مطرح کرد: اولین بسیجیان نبی اکرم و مردم آن زمانه بودند که در هنگام نیاز، با جنگ ها و اموال و امکانات خود از حریم اسلام دفاع می کردند.

وی با اشاره به برچیده شدن سفره داعش در منطقه و اشاعه تفکر بسیجی در کشورهای اسلامی بیان کرد: بسیج ما امروز از مرزهای ما فراتر رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخعلی با بیان اینکه تفکر بسیجی فتنه های دشمنان را در نطفه خفه می کند، عنوان کرد: داعش با حمایت امریکا و پول عربستان و طراحی اسرائیل به دنبال تامین امنیت اسرائیل در ۲۰ یا ۳۰ سال آینده بودند.

امام جمعه موقت گلپایگان یادآور شد: آنها با این فتنه می خواستند ضمن فروش سلاح و تامین امنیت اسرائیل نقشه خاورمیانه جدید را نیز طراحی کنند.

وی در ادامه با اشاره به لشکرهای، فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حزب الله و …و نقش آنان در پیروزی صورت گرفته، اظهار کرد: این ها بدون تفکر جغرافیایی و و تبعیض های نژادی همه تحت فرماندهی مالك اشتر رهبری یعنی سردار سلیمانی در مقابل این فتنه جهانی ایستادند.

 

ارسال نظرات