نماینده ولی فقیه در مازندران:

نابودی داعش در سوریه و دیگر کشورها، دنیا را به تلاطم وادار کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نابودی داعش در سوریه و دیگر کشورها، دنیا را به تلاطم وادار کرد.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۱۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، از شهرستان آمل، آیت‌الله نورالله طبرسی یک‌شنبه‌شب در مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) در بین مردم این شهرستان، اظهار کرد: ائمه و معصومان برای احیای اسلام و انتقال آن به ما تلاش و مجاهدت زیادی داشتند.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی هم از دستاوردهای بزرگی بود که در راه احیای دین به همراه خود نیروی بزرگ و قدرتمند همانند بسیج را پرورش داد، افزود: امام خمینی(ره) اقدامات اساسی و پیامبرگونه بسیاری در زندگی داشتند و از مهم‌ترین اقدامات تشکیل ارتش 20 میلیونی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برکات شجره طیبه بسیج امروزه در بخش‌های مختلف مشاهده می‌شود، تصریح کرد: دستور تشکیل بسیج از اوامر مهمی بوده که حفظ انقلاب و ارزش‌های آن را منجر شد.

این مسؤول با بیان اینکه در عصر امام محمد باقر(ع) و امام صادق(ع) نزاع بین بنی‌امیه و بنی‌عباس برای مطامع دنیوی و قدرت شدت گرفت، افزود: این زمان فرصتی طلایی برای این دو امام جهت بازگوی معارف دینی بود همچنین امام حسن عسکری(ع) در شرایط بسیار سخت و محصور بودن تلاش زیادی داشتند.

طبرسی با اشاره به اینکه محصور بودن امام یازدهم شیعیان به گونه‌ای بود که ایشان موفق به زیارت خانه خدا نشدند، ادامه داد: بهره‌گیری مناسب از سیره نورانی امامان و معصومان برای نسل امروز ضروری است.

وی با بیان اینکه علما و اندیشمندان دینی از نعمت‌های بزرگ خداوند هستند، بیان کرد: در این زمان وجود آیت‌الله جوادی آملی یک نعمت بزرگی برای همه محسوب می‌شود زیرا این عالم بزرگ اهل تهذیب نفس و تقوا بوده و جایگاه منزلت گرانقدر دارد.

امام جمعه ساری با اشاره به آثار ارزشمند و راه‌گشای آیت‌الله جوادی آملی، افزود: استان مازندران و شهرستان آمل به وجود آیت‌الله جوادی آملی افتخار دارد هر چند مازندران به عنوان دیار علویان همیشه مهد پرورش علما و بزرگان در طول تاریخ بوده و آمل در بین شهرهای استان شاخص و سرآمد است.

این مسؤول با اعلام اینکه آیت‌الله حسن‌زاده آملی از دیگر ستارگان درخشان عالم و دانش در دیار علویان هستند، بیان کرد: با توجه به لزوم انجام وظایف‌مان در قبال مرجعیت دینی باید از این گنجینه‌های بزرگ جهان اسلام بهره لازم گرفته شود.

طبرسی با اعلام اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که این روزها در راه خدمت به مردم و انقلاب گوی سبقت را از دیگران می‌رباید، گفت: خدمات بسیار بسیج به هیچ وجه قابل چشم‌پوشی نیست هر چند دشمنان از این نیروی انقلابی و منسجم هراس داشته و به خود اجاره نزدیک شده کشورمان را نمی‌دهند.

وی با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه به بزرگی بیش از هفت ریشتر که باعث کشته شدن و زخمی شدن تعدادی زیادی از هموطنان شد، تصریح کرد: مردم پس از زلزله کرمانشاه نشان دادند که همیشه متحد هستند هر چه در توان دارند به کف می‌گیرند هر چند نیکی، احسان و کمک به دیگران از برکات فرهنگ اهل بیت و معصومان است.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه نابودی داعش در سوریه و کشورهای دیگر دنیا را به تلاطم وادار کرد، ادامه داد: تمام توطئه داعش که نقشه‌های زیادی در سر داشت به یکباره از بین رفت هر چند در این پیروزی عوامل بسیاری همانند وحدت مردم، علمای بیدار و بزرگان انقلابی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی و مدافعان نقش داشتند.

طبرسی با بیان اینکه شیعیان سرمایه‌های بزرگی دارند که هیچ قوم و ملت این سرمایه‌ها را ندارد، گفت: امروزه در غرب خبری از انسانیت نیست و آنها می‌خواهند با برنامه مدون مردم کشورمان را همانند خود کنند پس در این برهه از زمان لازم است تا بیشتر از گذشته متوجه خود، فرزندان، نقشه‌های استکبار و بر هم زدن برنامه تضعیف بنیان خانواده توسط آنها باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها