سردار حمیدرضا رستمیان در نشست ستاد استقبال از رزمندگان مدافع حرم مازندران در قائم‎شهر، اظهار کرد: در نظامی زندگی می‌کنیم که پرچم اسلام ناب در کشور به اهتزاز درآمده است و ولی فقیه با تدبیر داریم و هدایت در راه خدا مزدی است که خداوند خود توفیق ما کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۰۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، از شهرستان ساری، سردار حمیدرضا رستمیان در نشست ستاد استقبال از رزمندگان مدافع حرم مازندران در قائم‎شهر، اظهار کرد: در نظامی زندگی می‌کنیم که پرچم اسلام ناب در کشور به اهتزاز درآمده است و ولی فقیه با تدبیر داریم و هدایت در راه خدا مزدی است که خداوند خود توفیق ما کرده است.

وی افزود: در این راه نیز یک‌سری از افراد به بالاترین درجه از این مسیر می‌رسند و شهید می‌شوند و این شهادت نیز دارای درجه‌های مختلف است، اینکه در کشور دیگر با تکفیری‌ها به جنگ بپردازی و شهید بشوید خود از بالاترین درجات است که نصیب شهدای مدافع حرم شده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران بیان کرد: دشمنان با تشکیل گروه‎های داعش، النصره و غیره به‌دنبال آن هستند که اسلام را بدنام کنند و همان‌طور که به نمایش می‌گذارند ما دو نوع اسلام داریم، اسلامی که توسط داعش و النصره است و مدل دیگر اسلام ناب است که ما به جهانیان نشان می‌دهیم هرچند آنان هردو را به اسلام می‌شناسند.

این مسؤول با اشاره به اینکه مازندران با حضور خوب خود در جبهه مقاومت شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام کرد، گفت: قائم‌شهر نیز با شهادت محمد بلباسی یکی از میوه‌های بی‌نظیر خود را تقدیم اسلام کرد و اکنون که داعش به نابودی رسیده و رزمندگان مدافع حرم در حال بازگشتند به میهن هستند باید مراسمی برای جاماندگان از شهادت در استان مازندران برگزار شود.

رستمیان با بیان اینکه مازندران در سه مرحله گردان‌هایی به شکل یگانی به سوریه اعزام کرد، افزود: این لشکر از مجموعه بسیجیان و پاسداران این استان به عنوان گردان و تیپ در سوریه به مقابله با داعش پرداختند و در این مرحله آخر که به موفقیت‎های خیلی خوبی نیز رسیدند و در نابودی داعش نیز نقش به‌سزایی را ایفا کردند.

وی تصریح کرد: بهترین ویژگی گردان پاسداران و رزمندگان استان مازندران عشق به جهاد و صلابت و شجاعت در درگیری با تکفیری‌ها است و گردان مازندران در این مرحله با روحیه جنگجو، نشاط و آمادگی جسمانی بالا به‌عنوان یکی از بهترین گردان‌های کشور محسوب شده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران با بیان اینکه شهادت به معنی ضعف و از دست دادن نیست بلکه باعث تحکیم بخشیدن می‌شود، بیان کرد: استان مازندران در سال ۹۴ در گروه اعزامی به سوریه ۶ شهید تقدیم اسلام کرد و در سال ۹۵ از این لشکر ۱۸ نفر شهید شدند و در سال ۹۶ توفیق شهادت حاصل نشد.

این مسؤول یادآور شد: استان مازندران در پیروزی شهرهای اخیری که آزاد شدند نقش اساسی داشت و در حال حاضر در خط پدافندی آنجا مستقر است و حدود هشت نفر نیز مصدوم شدند و با توجه به اثرگذاری مدافعان حرم گردان مازندران در حال برگشت هستند و مردم اثرگذاری مدافعان حرم را دیدند و در حال حاضر داعشیان پایگاه مقاومتی در سوریه و عراق ندارند.

رستمیان ادامه داد: در مازندران نیز باید مراسمی برای پیروزی مدافعان حرم در سوریه و عراق برگزار شود و از مدافعانی که می‌خواهند به منازل خود برگردند استقبال باشکوهی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: قائم‌شهر به دلیل شهیدپرور بودن به‌عنوان میزبان این مراسم و استقبال باشکوه از رزمندگان مدافع حرم مازندران در مرحله اول است و چون سربازان این شهرستان تلاش زیادی کردند باید از بخش حماسی آنان تجلیل شود.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران در پایان گفت: رزمندگان مدافع حرم مازندران در سه مرحله به شهرهای خود برمی‌گردند که در هر سه مرحله مراسم باشکوه استقبال از این افراد در سه شهر مختلف استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها