نماینده مردم مشهد و کلات تاکید کرد: مشکلات و مسائل اقتصادی کشور با مدیریت جهادی رفع می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۷۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، گردهمائی بسیجیان شهرستان کلات به مناسبت روز بسیج مستضعفین در سی و هشتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی جبهه مقاومت بر شجره خبیثه داعش با حضور حداکثری قشر‌های مختلف بسیج مردمی، کارکنان ادارات و نیرو‌های نظامی و انتظامی در مصلای شهرستان برگزار شد.

دکتر شیران خراسانی  در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه‌ی مقاومت در منطقه بیان داشت: مخالفت و دشمنی استکبار جهانی در مقابل ایران اسلامی از زمانی که حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل انقلاب شکوهمند، فرمان نه شرقی نه غربی فقط جمهوری اسلامی را سر دادند آشکار‌تر شد و دشمنان همه توان و تلاش خود را در مقابل این شعار بکار گرفتند.

وی افزود: تشکیل بسیج مستضعفین از سوی معمار کبیر انقلاب در مقابل کینه توزی‌ها و مخالفت‌های دشمنان نظام بود که انقلاب جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد و هم چنین امروز مقاومت و ایستادگی بسیج مردمی در منطقه، شجره خبیثه داعش را به خاک و خون کشید و برنامه‌های آمریکا و هم پیمانانش را برچید.

نماینده مجلس خاطر نشان کرد: امروز مکتب بسیج برای ملت‌ها و دولت‌ها مدل و الگویی ناب شده است و هم چنین مشکلات اقتصادی کشورمدیریت جهادی می‌طلبد نه مذاکره و دهن بینی و گردهمائی‌های دولت‌های غرب.
ارسال نظرات
پر بیننده ها