خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا در اجتماع بسیجیان هادیشهر، بسیج را گنجینه ای ارزشمند در دفاع از ارزش ها خواند و گفت: ترویج تفکر بسیجی در جامعه می تواند کشور را از بسیاری از مشکلات نجات دهد و مردم را در مسیر درست هدایت کند چراکه تفکر بسیجی یعنی برپایی عدالت در جامعه و انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) و منتظر بودن برای تحقق حکومت اسلامی و پیروی از ولایت است.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۵۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی با بیان این که فرهنگ بسیجی در جامعه باید بیش از بیش در بین مردم نهادینه شود بیان کرد: وجود تفکر و روحیه بسیجی در همه حوزه ها می تواند برای مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی گره گشا باشد.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی برگرفته از اعتقاد به مهدویت و فرهنگ عاشورایی است پس باید با این تفکر پیش رویم تا این کشور را به دست صاحب اصلی خود برسانیم.

شریفی با اشاره به افزايش بصيرت انقلابي در جامعه امروزي، حضور پرشكوه مردم در تمام صحنه‌هاي سياسي اجتماعي، حمايت از نظام اسلامي و ولایت مداری را موجب قوام و پايداري نظام و انقلاب عنوان کرد.

وی اضافه کرد: به لطف خدا و ولایت مداری ملت حسینی و همت جوانان غیرتمند، ایران اسلامی به لحاظ نظامی و دفاعی از قدرت و عظمتی برخوردار شده که اگر دشمنان ما مرتکب کوچکترین اشتباه و تعرضی نسبت به این سرزمین شوند با پاسخ دندان شکن این ملت مواجه خواهند شد که حتی قادر به تصور آن هم نخواهند بود.

شریفی اظهارداشت: ایران اسلامی در میان کشورهای منطقه، از امنیت بی‌نظیر برخوردار است که این امنیت کنونی ایران مرهون ولایت، خون شهدا و هشت سال استقامت و ایستادگی مردم و رزمندگان اسلام است.

ارسال نظرات