فرماندار اشکذر خبر داد:

حمایت از سرمایه‌گذار برای ساخت یک مرکز اقامتی پنج ستاره در اشکذر

فرماندار اشکذر بر ضرورت حرکت شتابان در توسعه گردشگری این شهرستان تأکید کرد و گفت: از سرمایه‌گذارانی که در ساخت یک مرکز اقامتی پنج ستاره اهتمام ورزند حمایت می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۲۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی" در نشست مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان یزد با تشریح وضعیت فرهنگی و تاریخی شهرستان اشکذر و استقبال کم‌نظیر گردشگران خارجی از این بنا‌ها اظهار داشت: علیرغم این حضور متأسفانه بازدید گردشگران توأم با ماندگاری نیست که این مهم عدم وجود زیرساخت‌های مناسب را نشان می‌دهد.

فرماندار اشکذر بابیان اینکه استان یزد همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگران خارجی محسوب شده افزود: قصد داریم در این شهرستان با فراهم نمودن زیر‌ساخت‌های لازم، خدمات رفاهی مناسب و ایجاد یک مرکز اقامتی مطلوب سهم خود را از حضور این توریست‌ها کسب کنیم.

وی در این نشست که شهردار و عضو شورای شهر اشکذر نیز حضور داشتند ادامه داد: در صورت محقق شدن این اهداف شهرستان اشکذر با توجه به ویژگی‌های متنوع جغرافیایی، طبیعت چندگونه و کاملاً متفاوت به‌ویژه وجود کویر و جاذبه‌های کهن و نیز قطب اسب عرب کشور قطعاً مقصدی جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.

حمایت و دعوت از سرمایه‌گذار با توجه به حرکت شتابان در رویکرد توسعه گردشگری این شهرستان موضوع دیگری بود که شاه‌حسینی بر آن تأکید نمود و خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان ضمن تأمین شرایط لازم از افرادی که در بافت‌های تاریخی و ساخت مراکز اقامتی در شهرستان اشکذر سرمایه‌گذاری نماید حمایت خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار