سرهنگ پاسدار حسن فیضیان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «بسیج کلید طلایی حل مشکلات جامعه است»، باید از ظرفیت های بسیج استفاده کنیم تا به اهداف پیش بینی شده نظام برسیم.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۱۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، سرهنگ پاسدار حسن فیضیان فرمانده سپاه آستانه‌اشرفیه ضمن عرض تسلیت به مردم خونگرم استان کرمانشاه در حادثه زلزله که بعضی از عزیزان خودرا از دست دادند گفت: با کمک مردم شهرستان آستانه اشرفیه 2محموله ی وسایل گرمایشی و اقلام مورد نیاز زلزله زده گان به استان کرمانشاه اعزام شد.

یک گروه جهادی ۲۰نفره جهت اعزام وکمک به مردم زلزله زده به استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه بسیج امروز یک مجموعه ای است در حال حرکت و رو به جلو که در همه ی عرصه ها حضور دارد، فعالیت های بسیج را اینچنین برشمرد: بسیج در عرصه های زیادی چون دفاع، علم، هنر، سازندگی، سیاست، فرهنگ، کمک به مستضعفان، کمک به در ماندگان، تولید، فناوری، ورزش، اقتصاد و محرومیت زدایی حضور تاثیرگذاری دارد.

 سرهنگ فیضیان هدف بسیج را حرکت برای مردم، در دل مردم و در خود مردم یاد کرد.

وی جنس بسیج را از جنس انقلاب دانست و افزود: فرهنگ و تفکر بسیج در ذات انقلاب است و با این شاکله و ویژگی هایی که بسیج دارد، رویکردی در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری را پیگیری می کند.

فیضیان بسیج را  مهترین عامل برای وحدت و انسجام  ملی دانست و تصریح نمود: هرجایی که بسیج حضور پیدا می کند نقش آن موجب اتحاد است.

فرمانده سپاه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه بالغ بر ۳۵هزار نفر در قالب تشکیلات بسیج سازماندهی شده اند تصریح کرد: براین اعتقادیم که  همه مردم بسیجی هستند، هرآن فردی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را قبول دارد و در عرصه های گوناگونی چون انتخابات ها و راهپیمایی ها حضور دارد اگر چه کارت بسیج هم نداشته باشد صاحب تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج یک ارگان مردمی است و با ظرفیت های پایان ناپذیر و دائمی که نمونه و مشابهی در دنیا ندارد، افزود: همچنان که از ظرفیت بسیج در دوران دفاع مقدس استفاده کردیم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «بسیج کلید طلایی حل مشکلات جامعه است»، باید از ظرفیت های بسیج استفاده کنیم تا به اهداف پیش بینی شده نظام برسیم.

ارسال نظرات