امام جمعه هرات در یادمان شهدای ملکی:

هدف از یادمان‌های شهدا تکرار مشق شهادت، ایثار و ولایتمداری است / سعادت امروز ما درگرو ادامه راه شهداست

همزمان با هفته بسیج یادمان شهدای محله ملکی هرات برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۸۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه هرات در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هفته بسیج را گرامی داشت و ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت.
حجه الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه گفت:امروز خبر پیروزی محور مقاومت خبر پیروزی بر استکبار جهانی است پیروزی بر وهابیت و خیلی از کشورهاست، امروز با خون پاک شهدای مدافع حرم نظیر شهید حججی که با اقتدا به امام حسین (ع) در راه دفاع از حرم سر داد. استکبار جهانی شکست خورده است.
وی افزود: داغ شکست دشمنان انچنان کمر ان‌ها را خم کرده است که فکر و جرات جسارت به ایران را نخواهند داشت.
جعفری گفت: اگر امروز امنیت و ازادی داریم به واسطه برکت خون همین شهداست.
وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری یادمان‌های شهدا خاطرنشان کرد هوف از این یادمان‌ها تکرار مشق خود باوری، تکرار مشق شهادت طلبی و ایثارگری و اطاعت ازرهبری است.
جعفری خاطر نشان کرد: امروز مقام معظم رهبری در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی است. ایشان کسی است که نمونه اش در دنیا نیست.
وی در ادامه به جنایات وهابیت و دست پرورده‌های انان اشاره کرد و گفت: اینان چشم دیدن پیروزی جبهه مقاومت را ندارند و فهمیدند که نمی‌توان با نیروی بسیج مردمی ایستادگی کنند.
وی افزود: امروز بسیج ریشه در باور‌ها و اعتقادات ما دارند و آن چنان این شجره طیبه درختی تناور شده است که کسی نمی‌تواند به ان ضربه بزند.
امام جمعه هرات در ادامه خاطر نشان کرد: امروز در کنار بسیج شجره طیبه حزب الله در لبنان، انصار الله در یمن و حشد الشعبی در عراق رویید ودر کشور‌های اسلامی فراگیر شد.
وی افزود: نباید یاد و نام شهدا رافراموش کنیم و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم وبه وصیت شهدا عمل کنیم.
جعفری خاطر نشان کرد: راه شهدا حمایت از مظلومین و مستضعفین است و سعادت ما در گرو پیروی و ادامه راه شهداست.
امروز باید فرهنگ شهادت طلبی ویاد و خاطره شهدا زنده بماند.
جعفری گفت: تا زمانی که بسیج هست دشمن فکر حمله به ایران را نخواهد کرد و باید مراقب نقشه‌های دشمن برای رخنه از دورن باشیم.
ارسال نظرات