خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر خوزستان گفت: حشدالشعبی عراق با تأسی به جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد و اگر امروز در این کشور شاهد امنیت هستیم مدیون حشدالشعبی است.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۷۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،حجت الاسلام غلامرضا شفیع‌زاده پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان ماهشهر در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار کرد: از دوراندیشی، تیزبینی و بصیرت نافذ امام راحل (ره) بود که در آذرماه سال 58 فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

وی افزود: امروز همه تحلیل‌گران مسائل سیاسی و اجتماعی دنیا به عظمت این حرکت امام راحل پی برده‌اند. امروز کارکرد بسیج برای همه مبرهن و روشن است. همه می‌دانند آن روز که امام راحل بسیج را تشکیل داد گرچه با هدف تشکیل بسیجی برای ایران اسلامی این پدیده شکل گرفت اما امروز به این نتیجه رسیدیم و می‌بینیم که جهانی شده و تنها متعلق به ایران نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: بسیج امروز کارکرد و حضور منطقه‌ای و جهانی پیدا کرده و در بسیاری از کشورهای اسلامی تشکیل شده و شاید بتوانیم بگوییم در برخی کشورها نافذرتر و قوی‌تر نیز شده است.

شفیع‌زاده بیان کرد: حشدالشعبی عراق با تأسی به جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد و اگر امروز در این کشور شاهد امنیت هستیم مدیون حشدالشعبی است. در سوریه اگر شاهد پیروزی بر داعش هستیم بخش عمده‌ای از آن به دلاورمردی مردم این کشور برمی‌گردد.

وی گفت: امروز با نابودی داعش یک مصیبت و بلای عظیم از کشورهای اسلامی دفع شد. همه اذعان دارند آنچه که این خطر را دفع کرد بسیج منطقه‌ای و اسلامی بود. داعش خطر بسیار بزرگی بود که با رنگ دین و مذهب شکل گرفت و آسیب و خطری عظیم برای جامعه اسلامی به وجود آورده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر خوزستان اظهار کرد: بخشی از جنایت‌های داعش را در رسانه‌ها دیدیم و خواندیم اما بخش ناپیدای آن بسیار وسیع‌تر از آن است که دیده‌ایم و شنیده‌ایم. تعدی و تجاوز به نوامیس مردم به نام دین و مذهب، تخریب اماکن مذهبی و مقدس و ضربه‌ای که به نام دین و مذهب به دنیای اسلام زدند به این زودی‌ها قابل فراموشی نیست.

شفیع‌زاده بیان کرد: داعش ابزار اسلام هراسی در دنیا بود و عامل دفع این خطر و مصیبت بزرگ از سر مسلمانان بسیج بوده است. سردار قاسم سلیمانی بدون بسیج و سپاه نمی‌توانست این مهم را به سرانجام برساند گرچه مؤلفه‌های دیگری نیز در این پیروزی سهیم بود. از تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب نیز نباید به سادگی بگذریم.

وی عنوان کرد: اگر دوراندیشی، درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری نبود امروز نه تنها از شر داعش خلاص نشده بودیم بلکه این گروهک جنایتکار در مرزهای ما نیز حضور داشت. هدف‌گذاری آنها کل منطقه بود. به صراحت اعلام کرده بودند بعد از تخریب نجف و کربلا و دیگر اماکن مقدسه در عراق و سوریه نوبت ایران است و باید قم و مشهد را تخریب کنیم. اگر درایت و ایستادگی ملت ایران نبود امروز شاهد حضور داعش در درون مرزهای کشور بودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر خوزستان با اشاره به نقش و تأثیر مهم شهدای مدافع حرم در پیروزی بر داعش، افزود: از یک نکته دیگر نیز نباید غافل شویم و آن ایستادگی و مقاومت و ایثارگری شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنان است. هرچند خانواده شهدای مدافع حرم بسیار مورد نامهربانی قرار گرفته‌اند اما باید به خود ببالند و افتخار کنند.

شفیع‌زاده اظهار کرد: اما امروز کسانی که می‌گفتند مدافعان حرم برای مطامع دنیوی می‌روند اکنون اعتراف می‌کنند که هدف آنها چیزی جز دفاع از ارزش‌ها و مقدسات و جان مردم نبوده است.

وی بیان کرد: این ابتدای راه است و ثمرات بسیج که تأسیس آن از الطاف خداوند است را باید بیش از پیش ببینیم. وظیفه و رسالت بسیج نیز همین است و هرجا ملتی و مردمی که مورد ظلم و ستم قرار بگیرند بسیج حضور دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر خوزستان گفت: یمن بداند امروز وقتی لشکر فاطمیون، زینبیون، حیدریون و حشدالشعبی در عراق و سوریه کارشان تمام شد به یاری آنها خواهند شتافت.

شفیع‌زاده به تهدیدهای اخیر آل سعود اشاره کرد و افزود: مسئولان خام و نپخته آل سعود دست به تهدید ایران می‌زنند. مگر دلاورمردی های ملت ایران را ندیده‌اند؟ آزموده را آزمودن خطا است. در دوران دفاع مقدس هرچه داشتید در اختیار عراق قرار دادید و امروز نیز اینگونه عربده‌کشی می‌کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها