رئيس شوراي اداري ديشموك گفت:سردار قاسم سلیمانی یک افتخار برای ملت ایران و برای جهان شیعه است و سپاه پاسداران و تفکر بسیجی بهترین ایده در شکست دیو داعش بود.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۶۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
حسن امیریان ظهر امروز در مراسم ۵ آذر روز بسیج اظهار کرد: بسیج محکم‌ترین پناهگاه و مستحکم‌ترین دژی است که هر جایی هر ملتی می‌تواند خودش را حفظ کند.

وی در ادامه گفت: تاکنون سنگر بسیج توانست که همه توطئه‌های دشمن را دفع کند و در سال‌های اخیر تفکر بسیجی و سپاه پاسداران توانستند این تفکر را در عرصه‌های بین‌المللی به نمایش بگذارند و فراتر از مرز‌های ایران بسیج و تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت گسترش پیدا کرد.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: برای نظام جمهوری اسلامی ایران و برای هر نظامی که به دنبال پیاده کردن ارزش‌های انسانی و الهی است محدودیت وجود ندارد و این معرفی ارزش‌ها به بسیجی ارتباط مستقیم دارد.

وی گفت: فلسفه پیدایش جمهوری اسلامی نیز بر اساس همین بود که باید از همه آزادیخواهان و مظلومان و مستضعفان دنیا حفاظت و حراست کند که امروز بسیجی در همه عرصه‌ها سنگ نمام گذاشت.

امیریان گفت: بسیج و سپاه پاسداران به عنوان یک سپاه جاویدان در قلب همه آزادیخواهان جهان جا گرفته و بدون تردید امروز نام سردار قاسم سلیمانی به عنوان پرافتخار‌ترین پاسدار و نظامی در عرصه بین‌المللی است.

وی اذعان کرد: سردار قاسم سلیمانی یک افتخار برای ملت ایران و برای جهان شیعه است و سپاه پاسداران و تفکر بسیجی بهترین ایده در شکست دیو داعش بود.

نماینده دولت در دیشموک گفت: تفکر بسیجی تا زمانی که ادامه دارد کشور ما امنیت دارد و پای میز مذاکره نشستن آمریکا بواسطه این بود که ما از قدرت‌های نظامی و فراتر از نظامی به نام بسیج بودیم.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که یک ملتی از چنین فرهنگ بسیجی برخوردار است پیشرفت می‌کند و پیشرفت ایران اسلامی در حیطه عمران آبادی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در سایه فرهنگ بسیجی حاصل می‌شود.
ارسال نظرات