خبرهای داغ:
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز عنوان کرد: بسیج و تفکربسیجی شکست واقعی را به استکبار جهانی در منطقه چشاند و اکثر کشورهای منطقه به این ظرفیت و قدرت بسیج واقف هستند.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۳۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

بسیج و تفکر بسیجی شکست واقعی را به استکبار جهانی چشاندبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، سردار ابوالفضل اسلامی در اجتماع بزرگ بسیجیان فامنین ضمن ابراز همدردی با زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج و تفکر بسیجی دیگر محدود به کشور ایران نیست و این تکفر بود که شکست واقعی را به استکبار جهانی در منطقه چشاند و نقشه های آنان را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه اکثر کشورهای منطقه به این ظرفیت و قدرت بسیج واقف هستند، گفت: اگر قدرت بسیج و عملکرد مثبت این نیروی الهی در منطقه نبود بدترین شرایط و اوضاع در این منطقه حاکم بود، در حالی که بسیج مایه رهایی و امنیت منطقه شده است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز افزود: بسیج در بیشتر عرصه‎هایی که نیاز به خدمت‌رسانی و کار جهادی بوده وارد شده است و گره‌های سخت اقتصادی و فرهنگی و اشتغال زایی را با لطف خداوند باز کرده و برای اقشار مختلف مردم مفید واقع شده وبه همین خاطر محبوبیت فزاینده ای را کسب کرده است.

وی در ادامه ابراز داشت: اگر این نیروی همیشه در صحنه در عراق و سوریه وارد نمی‌شد و این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را از خود نشان نمی داد، شرایط این دو کشور شرایط مطلوب استکبار جهانی به ویژه آمریکایی بود و نجات این کشورها و سامان دادن به آنها بسیار سخت می شد.

سردار اسلامی در پایان سخنانش گفت: دشمنان انقلاب اسلامی درهمه جای این جهان در صدد تضعیف نظام و ارکان آن مثل بسیج و سپاه هستند، در حالی که حضور پرشور جوانان و مردم با بصیرت در صحنه های مهم و تعیین کننده، نقشه این خناثان را با شکست مواجه کرده و بیش از پیش آنها را رسوا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات