معاون فرهنگی رزمندگان شمال و شمال غرب کشور:

بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهان است

معاون فرهنگی رزمندگان شمال و شمال غرب کشور گفت: بسیج به عنوان مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهان است که هیچگاه چیزی را برای خود نخواسته و با وجود گمنامی با اخلاص امروز می‌بینیم که وظیفه خطیر امدادرسانی را هم به خوبی به انجام می‌رساند.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۲۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار داود غیاثی‌راد معاون فرهنگی رزمندگان شمال و شمال غرب کشور در مراسم با شکوه حماسه شکوه و پایداری که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج در مهدیه شهر میلاجرد و با حضور پرشور اقشار مختلف بسیج برگزار شد، با اشاره به فلسفه وجودی بسیج گفت: لشگری که مال خدا باشد از شیطان واهمه‌ای ندارد.

وی افزود: بسیجیان برای دفاع از نظام و مملکت اسلامی آماده هستند تا در هر زمان و در هر نقطه‌ای که رهبر فرزانه انقلاب دستور آن را صادر کردند، جانانه بیاستند.

معاون فرهنگی رزمندگان شمال و شمال غرب کشور تصریح کرد: بسیج به عنوان مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهان است که هیچگاه چیزی را برای خود نخواسته و با وجود گمنامی با اخلاص امروز می‌بینیم که وظیفه خطیر امدادرسانی را هم به خوبی به انجام می‌رساند.

سردار پاسدار غیاثی‌راد با تاکید بر اینکه موفقیت‌های کشور ما امروز در سایه تفکر بسیج و تفکر عاشورایی حاصل شده است، گفت: امروز این تفکر سنگر مقاومی شده در برابر نفوذ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... دشمنان چراکه بسیج مایه افتخار، و امید و دلگرمی ملت ما و بزرگترین مولفه قدرت نظام اسلامی در برابر دشمنان است.

وی افزود: هدف بسیج پاسداری از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن و جهاد در راه خدا و گسترش قوانین  پروردگار در عالم است تک تک اعضای بسیج سلول بافت ولایت فقیه است و ولایت پذیری مشخصه اصلی بسیج است.

سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان نیز در این آیین باشکوه گفت: بسیج بوستان عظیمی است که با دوراندیشی و ژرف اندیشی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت تا امروز به عنوان پدیده‌ای شگفت‌آور هر روز مقتدرتر از قبل به عنوان یک افتخار بر تارک ایران اسلامی بدرخشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج یک ذخیره الهی و بزرگترین قدرت بازدارنده در برابر تهدید دشمنان ملت ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات