در همایش جهادگران انقلابی از ۲۰۰ نفر از خادمان راهیان نور، گروه‌های جهادی و فعالان اقتصاد مقاومتی کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۲۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
فرمانده سپاه فتح استان در این همایش گفت:به تجلیل از خادمان راهیان نور و گروه‌های جهادی استانلطف الهی و با رهبری داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، به همت جبهه مقاومت اسلامی و با فرماندهی سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی شجره خبیثه گروهک تروریستی و تکفیری داعش ریشه کن شد.
سردار بوعلی پیش بینی نابودی این گروهک در کمتر از دوماه توسط سردار سلیمانی را ناشی از روحیه خداباوری و ایمان راسخ او دانست و افزود:پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در این نبرد به رهبری ایران به اقتدار و عظمت ایران اسلامی در دنیا و منطقه افزود و تمام معادلات دشمن را بهم زد.
وی به جنایات وحشیانه و غیرانسانی این گروهک تکفیری در کشور‌های سوریه و عراق اشاره کرد و ادامه داد:هدف اولیه آمریکا و رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل از تولد فرزند نامشروعشان در منطقه سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تضعیف جبهه مقاومت، کشتار شیعیان، تسلط بر کشور‌های منطقه و نیز سرپوش نهادن جنایات اسرائیل و ایجاد حاشیه امن برای این رژیم غاصب بوده است.
رئیس بسیج دانشجویی استان هم در این همایش گفت:در تابستان گذشته هزار و ۲۰۰ دانشجوی دختر و پسر در قالب ۲۱ گروه جهادی به ۶۵ روستای محروم و دورافتاده استان اعزام شدند.
سرهنگ مهدوی افزود:ارائه خدمات پزشکی به ۴ هزار نفر، بازسازی و ساخت ۲۴ مسجد و مدرسه، ترمیم و بازسازی ۳۰ باب مسکن محرومان و نیز ارائه خدمات دندانپزشکی، آموزش‌های فرهنگی از جمله آموزش قرآن، مسائل دینی و اخلاقی و خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان به اهالی روستا‌های محروم از عمده فعالیت‌های گروه‌های جهادی بود.

وی اضافه کرد:از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۹۰۰ دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه‌های سراسر استان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.
مسئول فرهنگی و اجتماعی بسیج سازندگی استان هم با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های این نهاد از سال ۹۲ تاکنون گفت:به همت بسیج سازندگی استان از ابتدای سال ۹۲ تاکنون ۲ هزار و ۵۵۳ طرح اشتغالزایی در زمینه‌های مختلف با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان در مناطق مختلف استان اجرا شده است.
علی ساداتی افزود:همچنین در همین مدت ۷۶۲ طرح عمرانی محرومیت زدایی در استان اجرا شد که ۱۱۰ طرح آن به طور کامل بهره برداری و بقیه با پیشرفت کاری بالا در حال اجرا و یا در شرف اجرا است.
وی اضافه کرد:این طرح‌ها شامل ساخت خانه‌های عالم، مسجد، مصلی، کتابخانه، سالن ورزشی و یادمان شهدا است.
ساداتی ادامه داد:ساخت و مرمت بیش از ۶۰۰ مدرسه، مصلی، کانال آبیاری، مسجد، حسینیه، اعزام بیش از ۳ هزار تیم پزشکی در قالب اردو‌های جهادی، برپایی ۱۶ بیمارستان صحرایی، ارائه آموزش‌های سواد آموزی به ۳ هزار و ۹۰۰ نفر از سال ۹۲ تاکنون از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی استان بوده است.
ارسال نظرات