خبرهای داغ:

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان نقده برگزار شد

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان نقده به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با حضور چند هزار نفری اقشار مختلف بسیجیان اعم از خواهران و برادران در مسجد جامع شهرستان نقده برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۱۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه نقده سرهنگ امیر اکبری در جمع بسیجیان شهرستان نقده با گرامیداشت روز بسیج و یاد و خاطره شهدا، جهان اسلام را مدیون آزادگی، آزادی خواهی، استقامت و دشمن شناسی امام راحل(ره) و احیاگری اسلام ناب محمدی(ص) توسط ایشان دانست و با اشاره با وصایای ایشان، گفت: بزرگترین اشتباه و ساده اندیشی این است که فکر کنیم دشمن از دشمنی خود دست برخواهد داشت.

اکبری، بسیج را نیروی قدرتمند مردمی مجهز به سلاح صبر، ایمان و ولایتمداری با روحیه ای عالی معنا کرد و گفت: بسیج یک تفکر و فرهنگ الهام گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب عاشوراست و در سایه این فرهنگ و تفکر است که در طول عمر چندین ساله ی انقلاب توانسته ایم تمامی توطئه های دشمنان را خنثی سازیم.

فرمانده سپاه نقده شهات طلبی، شهامت، اخلاص، صداقت، غیرت، استقامت، پایداری، کار و تلاش را از مهمترین خصوصیات بسیج برشمرد و افزود: بسیج امروز قدرتمندتر از هر زمان بوده و فرهنگ آن در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیپلماسی برترین فرهنگ هاست و تنها راه نجات کشور از مشکلات موجود و شکست دشمن، در سایه تقویت این فرهنگ است نه مذاکره با آمریکا و کشورهای غربی.

اکبری شکلگیری نیروهای حشد الشعبی، نیروهای وطنی، حزب الله و انصار الله در کشوهای منطقه را الگوگیری از بسیج دانست و اذعان کرد: دشمن از این گسترش و وحدت بسیج می ترسد و در پی از بین بردن فرهنگ و تفکر بسیج از طریق جنگ نرم و فرهنگی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار