مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدا گفت: بالغ بر ۱۵۰ دستگاه انواع تریلی و کانکس شامل اقلام ضروری مورد نیاز از قبیل پتو، چادر، البسه، آب معدنی،کنسرو، نان، میوه ، حبوبات و وسایل گرمایشی توسط سپاه شهدا به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شده است.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۰۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

مهندس رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی شخصا به همراه اکیپی از معاونتهای سپاه استان در منطقه حضور یافت و ضمن دیدار چهره به چهره با مردم مناطق زلزله زده، از نزدیک با وضعیت و مشکلات دیدن کردند و در جریان وضعیت مناطق تحت پوشش سپاه شهدا قرار گرفتند.

وی گفت: سردار خرّم ضمن تاکید بر تشکیل سریع قرارگاه سازندگی مستقر در مناطق زلزله زده خواستار ارسال فوری تیم های تخصصی و گروه های جهادی به مناطق هدف شدند.

رحمانی افزود: این تیمها ، تیم های تخصصی شامل بهداشت و درمان، عمران و زیرساخت، فرهنگی، آموزشی و غیره می باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌ غربی در ادامه گفت: طبق برنامه ریزیهای به عمل آمده و مطابق ارزیابی های علمی و تخصصی، نقشه‌راه قرارگاه سازندگی شهید باکری سپاه شهدا استان آذربایجان غربی در جهت اقدام فوری برای کمک به زلزله زدگان و محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار ترسیم و اهداف مشخص گردید.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه خدمت‌رسانی شهید باکری سپاه شهدا در منطقه ثلاث باباجانی مستقر شده است، اظهار داشت: قرارگاه سازندگی شهیدباکری سپاه شهدا استان آذربایجان غربی با همکاری سازمان بسیج سازندگی، معاونت آماد و پشتیبانی وهمچنین اقشار مختلف بسیج راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: هدف از راه اندازی این قرارگاه ایجاد هم افزایی بین مجموعه های سپاه در جهت استفاده بهتر و با هدفتر از کمک های مردمی و پخش آنها در مناطق کمتر برخوردار می باشد.

انتخاب سوله ورزشی به عنوان انبار دپوکمکهای مردمی استان آذربایجان غربی و همچنین امن سازی و محوطه سازی در جهت استفاده بهینه از اقدامات قرارگاه سازندگی شهید باکری در جهت کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه می باشد

ارسال نظرات