خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده از افتتاح شش طرح اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۰۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

سرهنگ امیر اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری بسیج، اظهار کرد: طی هفته بسیج، سه طرح دام سنگین و سه طرح پنیر گاوی با اشتغالزایی مستقیم برای ۱۳ نفر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون ریال افتتاح شد؛ در واقع راه‌اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی با ارائه تسهیلات ارزان به بسیجیان در راستای ایجاد اشتغال، یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی در جهت اجرای فرامین رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

اکبری با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی از اهداف بسیج سازندگی است، ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه نقده بر اساس توانمندی‌های شهرستان، برنامه‌های خود را پیگیری می‌کند و از برنامه‌های مستمر بسیج سازندگی، محرومیت‌زدایی، كمك به مردم و سازندگی است. در همین راستا پارسال برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال، تسهیلاتی بالغ بر ده میلیارد و دویست میلیون ریال به متقاضیان ارائه شد.

وی با بیان این‌كه از همه ظرفیت‌های بسیج شهرستان از جمله بسیج مهندسین كشاورزی، مهندسین صنعت، بسیج كارگری، اصناف و سازندگی در راستای ایجاد تحول اقتصادی استفاده می‌شود، گفت: امسال نیز در جهت تحول اقتصاد شهرستان نقده و زمینه‌سازی برای اشتغال زایی و محرومیت‌زدایی، برنامه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه نقده یادآور شد: بسیج سازندگی به دنبال این است كه فرهنگ خدمات‌رسانی را بین آحاد مختلف جامعه نهادینه كند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی كه در مجموعه اجرایی كشور وجود دارد خدمات شایسته به مردم ارائه دهد؛ در واقع بسیج سازندگی مصداق بارز مدیریت اجرایی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان گفت: بسیج مجموعه‌ای از مخلص‌ترین و فداکارترین انسان‌ها به‌ویژه قشر جوان برای کشور است که برای تحقق فرمان ولایت فقیه و رهبر انقلاب در عرصه عمران و آبادانی و... تلاش می‌کنند که باید این جایگاه را قدر بدانیم.

ارسال نظرات