خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع):

ایران هدف داعش بود/ ولایت شعار زیاد داریم ولایت مدار کم

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)گفت: داعش در سوریه و عراق و تا۴۰ کیلومتری مرزهای ما آمده بود هدف آن را ایران معرفی کرد. باید هوشیار بود چراکه این نابخردان به اسم دیگری و در چهره ی دیگری آرام نخواهند نشست.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۰۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام اکبر پور در همایش شکوه مقاومت در جمع بسیجیان نهبندانی بسیج را مردم معرفی کرد و گفت:هرجا مردمی پشت سرنظام حرکت و پشتیبان رهبر باشند خداوند آنان را پشتیبانی و کمک می نماید.
وی افزود: بسیج تفکری است که در همه جا حضور پیدا کرده و منشأ خیرات شده و هرجا نباشد ضربه خواهند خورد.
اکبرپور با بیان اینکه داعش در سوریه و عراق و تا۴۰ کیلومتری مرزهای ما آمده بود هدف آن را ایران معرفی کرد و افزود: باید هوشیار بود چراکه این نابخردان به اسم دیگری و در چهره ی دیگری آرام نخواهند نشست.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) تفکر و روحیه بسیجی را عامل پیروزی عراق و سوریه عنوان و تصریح کرد : هرجا این روحیه فروکش کند ضربه خواهیم خورد.
وی خدامحوری ،ولایت مداری، عدالت محوری، فقر زدایی و دنبال ارزش ها بودن را شرایط بسیجی بودن برشمرد و افزود: ریاست مردمی و ولایت خدایی است.
این مقام مسئول به خدمتگزار بودن مسئولین تاکید کرد و مدیریت را سرداران شهید معنی نمود که جان دادند تا امنیت اکنون حاصل شود.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار