خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع):
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر ایثار و شهادت و مجاهدت ساری و جاری است افزود: مذاکره جواب نمی دهد و آنچه مثمر ثمر است مبارزه است چرا که دشمن قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۹۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری( ع) یادواره ۴۵ شهید دهستان شوسف به همت حوزه حضرت رسول(ص) سپاه ناحیه نهبندان با حضور ائمه جمعه،فرماندار نهبندان اقشار مختلف مردم،خانواده شهدا،جمعی از مسئولین در حسینیه سیدالشهداء شوسف برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در یادواره ۴۵شهید دهستان شوسف با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و تشکر از برگزار کنندگان مراسم گفت: به وضوح و روشنی کامل دانسته و ایمان داریم که از نعمت سفره ای استفاده می کنیم که سفره چینان آن شهدائی هستند که رفتن آنها باعث ماندگاری ما شد. 

 

وی افزود: همانانی که جان دادند تا ما جان بگیریم، شهدائی که نفس کشیدند و آسوده خاطر بودن امروز ما در سایه آرامش و امنیت مدیون نفس های آنها در گرمای خوزستان و سرمای کردستان است.

 

حجت الاسلام اکبر پور اظهار داشت: همه داشته های ما نتیجه جان دادن و رشادت های شهدا است و چنانچه فرد و یا افرادی ندانند بر روی خاکی قدم می گذارند که مدیون شهدا هستند در تکلیف کوتاهی و در تشخیص خطا کرده اند.

 

وی با اشاره به عظمت بی نظیر بسیج اشاره و خاطر نشان کرد: امروزه با لطف و عنایت حضرت حق، تفکر ناب بسیجی در منطقه سوریه و عراق نفوذ و باعث شکست دشمن شده است و این امنیت و توان مثال زدنی به برکت خون شهدا می باشد.

 

وی افزود: باید به گونه ای عمل کرد تا بخشی از این دین را به جا آوریم چرا که ما مدیون مردم و آن دسته از پدران و مادران شهدائی هستیم که در فراق فرزندانشان قد آنها خمیده و دیده گانشان کور شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اکبرپور در ادامه افزود: برخی از مسئولین که بر کرسی ریاست نشسته، بوئی از شهادت نبرده اند و حداقل نیاز این است که بدانند و آویزه گوش داشته باشند که شهید مردنی نیست و ماندنی است، شهید ادامه دهنده راه سالار شهیدان است.

 

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر ایثار و شهادت و مجاهدت ساری و جاری است افزود: مذاکره جواب نمی دهد و آنچه مثمر ثمر است مبارزه است چرا که دشمن قابل اعتماد نیست.

 

وی افزود: شهدا رفتند تا ارزش ها بماند و ارزشمندها ارزشی بمانند چرا که ارزش ها به راحتی به دست نیامده تا زیر سم نابخردان له شود.

 

حجت الاسلام اکبر پور با توصیه به اینکه باید مواظب و مراقب تفکر و اندیشه خود باشیم گفت: آن دسته از افرادی که در جایی نشسته و آگاه نیستند، آگاه باشند که دشمن در آنها نفوذ کرده و او هم کاسه دشمن شده است.

 

گفتنی است: مداحی و تجلیل از خانواده معظم شهدا در این برنامه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها