رزمنده هشت سال دفاع مقدس استان زنجان:
شهدا امامزادگان عشقند خانواده شهدا خودشان سید نیستند ولی فرزندانشان امامزاده شدند.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۹۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رزمنده هشت سال دفاع مقدس استان زنجان در مراسم یادواره شهدای گردان امام حسین(ع) و بسیج ورزشکاران شهرستان طارم ضمن تبریک ماه ربیع الأول ماه سرور اهل بیت(ع) محضر با سعادت امام عصر(عج) هفته پر افتخار بسیج با اشاره به اینکه یادواره شهدا یک اقدام فرهنگی برای تذکر دادن به نسل امروزی است،گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بازسازی اخلاق و فضیلت در جامعه است.

رحمان هادی نژاد افزود: خداوند متعال به انواع مختلف دستورات خود را توسط ائمه معصومین(ع) برای ما انسانها فرستاده تا سالم مانده و به کمال برسیم.

وی با اشاره به رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا امامزادگان عشقند خانواده شهدا خودشان سید نیستند ولی فرزندانشان امامزاده شدند.

آتش به اختیار را کاری مردمی، تمیز و خودجوش دانست و تصریح کرد: هدف از برگزاری این گونه یادواره‌ها تقویت فکری و معنوی نسل جوان و معرفی شهدا به عنوان الگویی مناسب برای نسل جوان است.

هادی نژاد افزود: شهیدان با برگزاری یادواره مقامشان ترقی نیافته و نیازی به این جلسات ندارند بلکه این برنامه ها توفیقی است برای مردم تا در این جلسات معنوی شرکت کنند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس  استان زنجان  با اشاره به اینکه یادواره شهدا یک اقدام فرهنگی برای تذکر دادن به نسل امروزی است، تصریح کرد : گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بازسازی اخلاق و فضیلت در جامعه است.

هادی نژاد گفت: عبادت با اطاعت ملزم است اگر موقعیتی برای انسانها ایجاد شود و نتواند از آن استفاده نماید دچار خسران و خسارت خواهد شد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس استان زنجان افزود: حضرت ابوالفضل(ع) را ادب بزرگ کرد بنابراین می دانست دستورش را از کجا طلب کند اگر لحظه ای از دستور سیدالشهدا سرپیچی می کرد دیگر امتیاز ادب را از دست می داد.

گفتنی است، بمناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج مراسم یادواره شهدای گردان امام حسین(ع) و بسیج ورزشکاران شهرستان طارم با حضور رحمان هادی نژاد از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان زنجان ، بسیجیان، چامعه بسیج زنان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در شهر آببر برگزار شد.

 

 

 

رزمنده هشت سال دفاع مقدس نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را وظیفه همگانی دانست و ابراز کرد: هرکس در این مسیر تلاش نماید خداوند بالاترین درجه که شهادت است را نصیب آن فرد می کند.

ارسال نظرات