امام جمعه شهرستان کاشمر به توانمندی بسیج و بسیجیان در همه عرصه‌ها اشاره کرد و خطاب به مسئولین گفت: چشم امید به اروپا نداشته باشید؛ کشور را بسیجیان می‌سازند.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۸۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم طباطبایی امروز در همایش بزرگ بسیجیان کاشمر که در محل زیارتگاه شهید آیت‌الله سیدحسن مدرس (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) که مسائل را با نور الهی می‌دیدند اقدام به تشکیل بسیج مستضعفین کردند و این یک واقعیت است که وقتی استکبار جهانی نمی‌تواند یک ملتی را تحمل کند، تمام افراد آن ملت باید از آمادگی لازم برخودار باشند.

وی ادامه داد: بسیج باعث شد که همه مردم ایران با هم متحد و همدل باشند و این انسجام از عنایات پروردگار به این ملت و شبیه یک معجزه است به عنوان مثال ما مناطقی داریم که مذاهب و قومیت‌های مختلف در آن زندگی می‌کنند، اما بسیج توانسته است شیعه و سنی و فارس و کرد و بلوچ و ترکمن را با هم متحد کند.

امام جمعه کاشمر تأکید کرد: دشمن تلاش زیادی می‌کند که بین شیعه و سنی و اقوام مختلف کشور ما اختلاف و تفرقه بیندازد، ولی روحیه بسیجی این توطئه را خنثی می‌کند چرا که بسیج، برادری، برابری، مهر، عشق و اعتماد برای ما به ارمغان آورده است و اگر امروزه شاهد هستیم که دشمنان ما خشمگین هستند و با بی‌رحمی برخورد می‌کنند به دلیل این است که شاهد همین موفقیت‌ها و اتحاد، انسجام و اقتدار می‌باشند.

وی افزود: دشمنان نمی‌توانند ما را در کنار هم این‌گونه مهربان، هم عقیده، متحد و صف واحد در برابر استکبار ببینند و لذا بسیج باعث نمایش قدرت و افتدار ملتی بزرگ و شجاع مانند ایران شده است و حتی در داخل کشور هم امروز اگر فتنه‌گری بخواهد دست به توطئه، سوءاستفاده و دسیسه بزند همین بسیجی‌ها توطئه او را خنثی می‌کنند چرا که بسیج نیاز به اطلاعیه و اعلامیه ندارد بلکه همیشه آماده و در صحنه حاضر است.

طباطبایی تصریح کرد: کشور و نظام ما مردمی بسیجی و دلسوز دارد که انقلاب و نظام اسلامی را از خود می‌دانند چرا که برای این نظام، سرمایه‌های معنوی و جوانان خویش را تقدیم کردند و لذا با همه وجود پایداری می‌کنند و این ملت در دنیا نظیر ندارد و این‌ها الگو‌هایی است که فقط در کشور ما قابل مشاهده است.

وی گفت: یکی از اسرار و رموز اقتدار و بقای ما در برابر این همه توطئه و دشمنی دشمنان همین فرهنگ و موجودیت بسیجی در کشور است و شاهد هستیم که در بعد دفاعی و امنیتی بسیج الگویی برای ملت‌های آزاده دیگر شده به عنوان مثال در عراق و سوریه آن توطئه مخوف و خطرناکی که توسط صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار و خیانتکار طراحی شده بود و از آستین ناپاک آن‌ها داعش بیرون آمد که آن همه جنایت را مرتکب شد به وسیله حشدالشعبی با الگوگیری از بسیج خنثی شد.

امام جمعه کاشمر تأکید کرد: وقتی مردمی بیدار شدند دیگر شکست نمی‌خورند، چون ملتی که بیدار و انقلابی باشد و با امام حسین (ع) بیعت کرده و شهادت را آرزوی خود بداند از هیچ چیز نمی‌هراسد و شکست‌ناپذیر است چرا که چیزی بالاتر از مرگ نیست و لذا ملت عراق و سوریه که بیدار شده‌اند شکست نخواهند خورد و حنای آمریکا در این کشور‌ها رنگی نخواهد داشت و این بیداری نتیجه همان روحیه بسیجی است که از بسیجیان ایران اسلامی یاد گرفته‌اند و شما بسیجیان آن‌ها را شجاع کردید و باعث شدید که در برابر ابرقدرت‌ها بایستند و مقاومت کنند.

طباطبایی اظهار داشت: یکی از نکات شاخص بسیجیان ایمان آن‌ها به خداوند است و همین ایمان باعث شده است ابرقدرت‌ها از شما بترسند و امروز نام بسیج لرزه بر اندام دشمن انداخته است به ویژه آنکه نقش بسیج در دفاع مقدس و در خنثی کردن توطئه‌های داخلی مشخص است.

امام جمعه کاشمر ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی و ملت ما پرچمدار مبارزه با استکبار و کفر جهانی هستند و لذا آمریکا و ایادی آن از دست شما عصبانی هستند چرا که از شما شکست خوردند و مفتضح شدند چرا که آن‌ها فکر نمی‌کردند سد آهنینی مثل ملت ایران جلوی آن‌ها بایستد.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود تمام خاورمیانه امروز پاانداز اسراییل و آمریکا بودند لذا ما باید همیشه برای دفاع آماده باشیم، چون دشمن هیچ وقت با ما دوست نمی‌شود و بسیجی هم اهل مذاکره با دشمن نیست چرا که طرف مقابل عهدشکن، متکبر، مکار و خودخواه است و ما هیچ گاه به آن‌ها اعتماد نداشته و هرگز آن‌ها را قبول نداریم بلکه ما باید در برابر دشمن قوی بوده و مقاومت کنیم و از خدا استمداد بجوییم.

طباطبایی تصریح کرد: کشور را باید شما بسیجیان بسازید و بدانید که دشمن هیچ وقت به ما کمک نخواهد کرد و نباید چشم امید به اروپا و کشور‌هایی داشت که داعش را به وجود آوردند و به او کمک کردند تا آن همه مردم بی گناه را قطعه قطعه کند چرا که این کشور‌ها نمی‌توانند دوست ما باشند لذا تمام ملت ایران باید تفکر انقلابی و بسیجی داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها