یکی از فرماندهان شهرستان نیکشهر در گفتگو با بسیج:
زهره بلیده گفت: بسیج نقش موثری در ترویج روحیه کار و تلاش داشته است افزود: در شرایطی که بحران اقتصادی در کشورمان وجود دارد خلاقیت و کارآفرینی یکی از راه های اصلی برون رفت از این بحران اقتصادی است.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۷۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۱

زهره بلیده فرمانده حوزه بسیج  فاطمه الزهرا (س) شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تاثیر بسیج سازندگی در جامعه حکایت از اثر بخشی فعالیت های بسیج سازندگی در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی است . این در حالی است که مهم ترین ارزیابی از اثر بخشی را رهبری معظم مطرح کرده اند که بسیج سازندگی برکات فراوانی داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج نقش موثری در ترویج روحیه کار و تلاش داشته است افزود: در شرایطی که بحران اقتصادی در کشورمان وجود دارد خلاقیت و کارآفرینی یکی از راه های اصلی برون رفت از این بحران اقتصادی است.

بلیده گفت: خلاقیت، کارآفرینی و دستاوردهای آن یکی از راهکارهای عملیاتی بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است و نقش موثری در رونق اقتصادی و کاهش محرومیت داشته است چراکه توانمندسازی و خوداشتغالی را رشد داده است و استقلال مالی را در برداشته است و از سوی دیگر هم در افزایش روحیه سختکوشی و تقویت توانمندی فردی وهمکاری گروهی داشته است.

این فرمانده بسیج در خاتمه افزود: بسیج نقش بسزایی را در آبادانی و سازندگی داشته است و توانسته زیر ساخت های اقتصادی را در مناطق محروم گسترش و توسعه دهد.

ارسال نظرات