نماینده مردم زنجان – طارم در مجلس شورای اسلامی:
امروز تنها راه نجات کشور تفکر بسیجی است امور کشور جز با اقدامات انقلابی و جهادی توسعه نمی یابد.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۶۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان – طارم در مجلس شورای اسلامی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان طارم در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ضمن تبریک هفته مبارک بسیج گفت: وظیفه ما امروز عرض ارادت است چون امروز بار به دوش قشر عظیم بسیج است.

فریدون احمدی پیروزی ملت شریف ایران اسلامی بر علیه داعش و تکویری ها را تبریک گفت و افزود: این عائله بدست بسیجیان سلحشور خاتمه پیدا کرد امیدواریم باقیمانده آنها نیز بزودی از روی زمین محو شوند.

وی اظهار داشت: اگر چه بخاطر برخی مسائل بین المللی رسانه ها کمتر به این پیروزی می پردازند واقعیت اینست که نقش اصلی در ریشه کن کردن این غده سرطانی با مردم ایران بوده است.

عضو کمیسیون صنعت و معدن در مجلس شورای اسلامی دو وظیفه اصلی قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون را از وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: شایسته است در هفته پر افتخار بسیج از مسئولین دستگاههای اجرایی تشکر شود باید مسئولین بدانند که توسعه کشور منوط به تفکر بسیجی است.

احمدی افزود: طولانی ترین دوران کشور در طول هشت سال دفاع مقدس بود که بسیج به تمام معنا حضور داشت بنابراین امروز هم بخواهیم توسعه ای در کشور اتفاق بیفتد باید تفکر بسیجی بر مدیران و کارکنان کشور حاکم باشد.

وی همچنین از شهرستان طارم بعنوان قطب کشاورزی کشور یاد کرد و افزود: زیرساخت اصلی کشاورزی در این شهرستان تأمین آب است گفتنی است این شهرستان دارای ۲۲ رودخانه دائمی است امیدواریم با همت مسئولین و مهار این رودخانه ها این آب به یک فرایند دائمی تبدیل شود.

احمدی ضمن تشکر از مسئولین جهت رها سازی آب از سد آی دوغموش آذربایجان شرقی گفت: اگر کشاورزان تعهد کنند که آب بها را پرداخت کنند ما نیز تعهد می کنیم برای سال آینده این جریان آب ادامه پیدا کند.

عضو کمیسیون صنعت و معدن در مجلس شورای اسلامی اؤلویت اصلی توسعه شهرستان طارم را تأمین آب، توسعه راههای ارتباطی، توسعه صنعت گردشگری و صنایع تبدیلی برشمرد و افزود: مردم نباید بواسطه برخی جریانات سیاسی متضرر شوند بنابراین هم و غم دولت کمک به مردم است با هر تفکری که باشیم بسیجی هستیم.

وی اظهار داشت: آنچیزی که امروزه اتفاق می افتد در شأن مردم ایران نیست و بعد از جنگ و انقلاب کم کاری شده است امیدواریم با تصویب قوانینی که کشور را متحول می کند بتوانیم به آن وظیفه ای که نسبت به مردم داریم خوب عمل کنیم.

 

 

 

ارسال نظرات