خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سراب:

اگر مساجد خالی شوند دشمن به اهدافش می رسد

فرمانده سپاه سراب در همایش شکوه مقاومت بسیجیان به نقشه شوم دشمن در خالی کردن سنگر مساجد اشاره و خاطر نشان کرد: نقش مساجد در دفاع مقدس غیر قابل انکار بود بنابراین در برنامه های بسیج امسال برنامه بر حول محور مسجد تدوین شده اند چراکه اگر مساجد خالی شوند دشمن به هدف خود نزدیک تر می شود.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۵۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹

محمد صبحی نقش بسیج را در دوران دفاع مقدس از اوج افتخارات کشور عنوان و خاطرنشان کرد: بسیج با وجود  تمام توطئه ها، تحریم ها و نفوذها به پیشرفت علمی و نظامی دست یافته و در جهت تبدیل کشور به ایرانی اسلامی و مقتدر گام برداشته است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و آمریکا قابل اعتماد نیست و امروز علیرغم شکست در جنگ سخت به دیگر گزینه های جنگی روی آورده، اظهار داشت: ما نباید تصور کنیم که در حال حاضر میدانی برای جنگ نیست و ما باید حسین زمان و یزیدیان زمان را بشناسیم.

صبحی با تاکید بر نقش جبهه مقاومت در شکست داعش, نقش ارزنده و استراتژیک کشورمان در مقابله با توطئه وهابی – عربی را همچون دوران دفاع مقدس بی نظیر عنوان کرد.

وی بسیج را مظهر مردم سالاری دینی و شجره طیبه ای عنوان کرد که جناحی و سیاست زده نیست بلکه ولایتمدار، شجاع، باغیرت، دشمن شناس و بابصیرت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها