یکی از فرماندهان بسیج شهرستان نیکشهر در گفتگو با بسیج مطرح کرد

بسیج سازندگی یکی از راهبردهای اصلی محرومیت زدایی است

زهره بلیده گفت: بسیج سازندگی به عنوان یکی از راهبردهای محرومیت زدایی و مناطق محروم از سوی رهبری معظم انقلاب مطرح شده است لذا باید توزیع عادلانه امکانات در مناطق محروم شکل بگیرد.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۴۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵

 زهره بلیده فرمانده حوزه بسیج  فاطمه الزهرا (س) شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: رهبری در جامعه اسلامی کشورمان گره گشا است . مشکلات لاعلاج دولت به دست رهبری حل می شود هر جایی که تبلیغات دشمن کاری کند که مردم را به دولتها بخواهد بدبین کند اینجا نقش رهبری است که حقیقت را برای مردم روشن می کند.

وی با بیان اینکه رفع مشارکت مردم در عرصه اقتصادی امری ضروری است افزود: توسعه اقتصادی ناموزون موجب شده است که شکاف و میزان بهره وری اقتصادی مرکز- پیرامون عوارض ناگواری بر زندگی اقتصادی، مناطق دور افتاده و محروم داشته باشد.

بلیده گفت: بسیج سازندگی به عنوان یکی از راهبردهای محرومیت زدایی و مناطق محروم از سوی رهبری معظم انقلاب مطرح شده است لذا باید در این راستا توزیع عادلانه امکانات در مناطق محروم شکل بگیرد.

این فرمانده بسیج در خاتمه افزود: جلب مشارکت مردم امری ضروری است و بسیج نقش موثری را در هدایت جوانان داشته و به خدمات داوطلبانه عمومی به مناطق محروم پرداخته است و در نهایت بسیج نقش موثری در توسعه زیر ساخت های امنیت اقتصادی پایدار دارد.

ارسال نظرات