نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت :بسیج در همه تار و پود نظام حضور داشته و امروز شاخه های پر بارش در جهان اسلام برای همه عدالت خواهان و ازادی خواهان بسیارشیرین و گواراست
کد خبر: ۸۹۵۴۶۳۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در اجتماع ۵هزار نفری بسیجیان، گفت: امام با تفکر بسیجی انقلاب را شروع وبه پیروزی رساند و تا کنون با همین تفکر به حیات خود ادامه می دهد.

وی افزود: بسیج در همه تار و پود نظام حضور داشته  و امروز شاخه های پر بارش در جهان اسلام برای همه عدالت خواهان و ازادی خواهان بسیارشیرین و گواراست.

حجت السلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه بعد از جنگ نیز همین تفکر بسیجی بر کشور و نظام حاکم است،اضافه کرد: امروز کشور عزیز و ملت ایران با تفکر بسیجی الگوی جهانیان شدند، اما استکبار با این تفکر مخالف بوده چرا که این تفکر مانع نفوذ فرهنگی و سیاسی انان درایران اسلامی شده است.

امام جمعه ایلام در ادامه به نقش جبهه مقاومت در مقابله دشمنان اشاره و تصریح کرد: امروز هرچه داریم از مقاومت است نه مذاکره، در طول این چهار دهه هرچه توانستند بر علیه ما بکار بستند اما این تفکر بسیجی است که اقندار و صلابت و امنیت ما را تضمین کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تلاش برخی افراد در داخل کشور برای مصادره هر اتفاقی بنام خود، تأکید کرد: برنده اصلی ، جبهه مقاومت ایران اسلامی است نه کسانی که همیشه در فکر هموار کردن نفوذ دشمنان هستند.

این روحانی برجسته با بیان اینکه دشمن از همین تفکر بسیجی ضربه خورده است،بیان داشت: شکست های پی در پی نظام سلطه که هرروز رقم میخورد از فرهنگ بسیجی حاکم بر جبهه های مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در ادامه اظهار داشت: اگر امروز داعش به عنوان یک پدیده شوم تشکیل و نابود شد باید بدانیم انها دست بردار نیستند و با غول های رسانه ای بر علیه نظام می پردازند.

خطیب جمعه ایلام در بخش پایانی صحبت های خود به حماسه خدمت رسانی مردم به زوار اربعین اشاره و بیان کرد: خدمت به زائرین ابابعبدالله الحسین افتخاری است که در این سال ها نصیب مردم ایلام شده و الحق و الانصاف این خدمات رسانی در همه عرصه ها در استان ایلام به این عزیزان ارائه می شود.

وی با تقدیر از همه دست اندرکاران دخیل در این امر خیر گفت: در گزارشی که روزهای گذشته محضر مقام معظم رهبری در خصوص تلاش های شبانه روزی مردم ایلام به زائرین اربعین داشتم ایشان خواستار پیگیری دیدار مردم و خادمین بودند و انشالله این دیار و بیعت مجدد بزودی برای بار دوم محقق خواهد شد.

ارسال نظرات