مصطفی برزگر
با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان صورت گرفت؛
پروژه های محرومیت زدایی در آبدانان با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۳۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، با حضور سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام چند طرح محرومیت زدایی در شهرستان آبدانان افتتاح و کلنگ زنی شد.

سردار حسینی در جریان افتتاح مسجد شهرک "هزارانی" این شهرستان گفت:هر دستگاه اجرایی وظیفه دارد تا حدامکان در محرومیت زدایی از این بخش ها تلاش کند و سپاه پاسداران همچون سایر حوزه های خدماتی در کشور و در لبیک به فرامین رهبری و اندیشه امام راحل در این بخش ورود کرده و در سالیان گذشته منشأ خدمات شایانی برای مردم و و همچنین روستاها و شهرهای محروم بوده است.

وی ادامه داد: در هفته بسیج با همراهی قرارگاه محرومیت زدایی کشور کار اجرایی پروژه ها در سه دهستان در شهرستان های ملکشاهی، آبدانان و دهلران با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال آغاز شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود::فعالیت های  بسیج سازندگی یکی از ارکان مهم بخش اقتصاد مقاومتی بوده و برهمین اساس در سال گذشته با ۴۸۰ پروژه با اعتبار بیش از ۹میلیارد کمک شایانی به اقتصاد مردمی ایلام داشته است.

وی بیان کرد: در حوزه محرومیت زدایی در دو مرحله با آورده ۲۲۹میلیارد ریالی سپاه و به همین میزان در استان اقدامات در خور توجهی در ایلام انجام گرفته و در حال انجام است.

همچنین مسجد روستای "ماهوته" با حضورحجت الاسلام والمسلمین حاجیلری امام جمعه شهرستان آبدانان و سردار حسینی افتتاح شد.

این مسجد در زیربنای 100 متر مربع و با هزینه 600 میلیون ریال اعتبار از قرارگاه محرومیت زدایی و 100 میلیون ریال آورده مردمی ساخته شده است.

افتتاح مسجد روستای "چشمه شیرین" با زیربنای 150مترمربع  با اعتباری بالغ بر 700میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی استان از دیگر پروژه هایی بود که در شهرستان آبدانان مورد بهره برداری قرار گرفت.

کلنگ زنی ساخت مسجد روستای "هونگه" و احداث خانه عالم روستای"آب انار" نیز با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)،امام جمعه آبدانان و فرماندار این شهرستان صورت گرفت.

در جریان این کلنگ زنی،فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:روح و جسم حکومت جمهوری اسلامی ایران در ابتدا با مسجد کلید خورد و در دوران دفاع مقدس اعزام و ثبت نام نیروها از همین مساجد انجام می گرفت.

وی بیان داشت:در سلسله اقدامات طرح محرومیت زدایی و پیشرفت و عمرانی روستاها مطرح و سپاه با همکاری دولت در 100 دهستان کشور، از جمله سه دهستان استان ایلام و دهستان آب انار  اقدام به محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم را از هفته بسیج شروع کرده است.

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های محرومیت زدایی در آبدانان

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های محرومیت زدایی در آبدانان

 

 

ارسال نظرات