تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سلطانیه در آخرین روز هفته بسیج با عنوان شکوه مقاومت همزمان با سراسر کشور با حضور بسیجیان و مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی تختی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۳۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این مراسم با اشاره به فضیلت جهاد اکبر و جهاد اصغر و اثار فردی و اجتماعی آن، گفت: بسیجی می تواند با داشتن این دوبال راه موفقیت را بپیماید.

مهندس سهرابی با اشاره به برخی تفکر بسیجی افزود: تفکر بسیجی مساوی است با ایمان و اخلاص یعنی بسیجی ایمان به کمک و مدد الهی دارد و اعمال خود را از روی اخلاص انجام میدهد و پیوند و بیعت با ولایت دارد و عدالت خواه و ظلم ستیز است و در شهادت طلب  و شجاعت و دلاوری در تقکر بسیجی موج میزند.

وی اظهار داشت: هدف دشمن ضربه زدن به جوانان و بنیان خانواده و به خصوص زنان جامعه برای تغییر هویت و نگرش دینی و انقلابی  و اسلامی است و تلاش بسیاری در دیکته کردن و القای یاس و ناامیدی و بدبینی به حاکمیت در جامعه دارد ولی آنچیزی که مهم است این است که همه ما به عنوان یک بسیجی باید بصیرت خودمان را افزایش داده و گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم تا در جامعه دچار انواع و اقسام مشکلات و گرفتاری ها نشویم.

گفتنی است در بین مراسم برنامه های همچون اجرای گروه سرود منتظران مهدی(عج) پایگاه حمزه سیدالشهدا و گروه رزمی پایگاه شهید مقداد روستای گوزلدره نیز برنامه های خود را اجرا کردند.

درپایان برنامه از تعدادی از بسیجیان نمونه وفرمانده پایگاه ها و بسیجیان نخبه تقدیر به عمل امد.

 

 

ارسال نظرات