زهره بلیده گفت: یکی از مشکلات جوامع محروم و دورافتاده نبود هیچ نام و نشانی از آن ها در سازمان ها و ادرات مختلف است باید مسوولان شناخت کافی نسبت به نیازها و توانمندی های بومی مناطق محروم داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۳۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰

زهره بلیده فرمانده حوزه بسیج  فاطمه الزهرا (س) شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: یکی از مشکلات جوامع محروم و دورافتاده نبود هیچ نام و نشانی از آن ها در سازمان ها و ادرات مختلف است باید مسوولان شناخت کافی نسبت به نیازها و توانمندی های بومی مناطق محروم داشته باشند.

وی با بیان اینکه روحیه محرومیت زدایی در بین مسوولان شکل بگیرد افزود: باید مشکلات مناطق محروم به طور علمی و دقیق تر شناسایی و در جهت رفع آن باشند. باید مشکلات مناطق محروم تسط مسوولان  با بهره گیری از توان علمی و عملی کاهش پیدا کند.

بلیده گفت: مسوولان باید با اقشار مختلف جامعه در ارتباط باشند تا بتوانند مشکلات معیشتی مردم را ز نزدیک لمس کنند و از پتانسیل های مختلف برای رفع علمی و عملی مشکلات مردم استفاده کنند

این فرمانده بسیج در خاتمه افزود:  حرکت های جهادی شکل گرفته توسط بسیج آن چنان گسترئه عمیق و علمی شده است که می تواند مسوولان را با مناطق محروم پیوند دهد و تفکر پیگیری عدالت محوری را پیگیری کنند.

ارسال نظرات