خبرهای داغ:
معاون پارلمانی وزیر دفاع با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت گفت: استکبار جهانی و آل سعود و اسرائیل با فرستادن داعش به منطقه می‌خواستند ضربه به نظام ما بزنند اما با وجود حاج قاسم سلیمانی و سردار همدانی و مدافعین حرم چنان سیلی خوردند که در تاریخ ثبت خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۲۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

استکبار جهانی از مدافعان حرم چنان سیلی خورد که در تاریخ ثبت خواهد شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار رضا طلایی‌‌نیک امروز در مراسم شکوه مقاومت در جمع بسیجیان بهار اظهار داشت: این هنر نمایش توأم با شور و نشاط جوانان و نوجوانان و رزمندگان که امروز  در سراسر کشور به نمایش گذاشته ‌می‌شود نشانگر عزت و شکوه بسیج است.  

وی گفت: همان عشق و شور و نشاطی که در 35 یا 38 سال پیش در بین جوانان و نوجوانان بود امروز نیز همین شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان دیده می‌شود.

معاون پارلمانی وزارت دفاع  بیان داشت: موج معرفت و ایمان و روحیه فداکاری  در بسیجیان روز به روز  سیر صعودی دارد.

وی در ادامه به روحیه رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این سربازان پرتلاش امام خود را تنها نگذاشتند و این همان روحیه ایمان و معرفت رزمندگان بود.

سردار طلایی نیک گفت: افتخار شما بسیجیان به این است که روزی امام(ره) در سال 1357روز سربازی و یارگیری برای لشکر امام زمان(عج) را آغاز کرد و امروز شما در این لشکر الهی قرکار گرفته اید.

وی در ادامه به رشادت‌های سردار شهید «حاج حسین همدانی» اشاره کرد و گفت: این رزمنده ولایی و انقلابی تا آخر عمر لباس رزم را از تن بیرون نیاورد و برای انقلاب و به ویژه برای سوریه و جبهه مقاومت با تمام وجود وقت گذاشت و نیز نبود بلکه خود را بدهکار انقلاب  می‌دانست.

معاون پارلمانی وزیر دفاع در ادامه با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت ابراز داشت: استکبار جهانی و آل سعود و اسرائیل با فرستادن داعش به منطقه می‌خواستند ضربه به نظام ما بزنند اما با وجود حاج قاسم سلیمانی و سردار همدانی و مدافعین حرم چنان سیلی خوردند که در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی در پایان سخنانش به نفس گرم امام راحل اشاره کرد و گفت: راه ما همان راه  امام راحل است و مسئولین باید همان راه را ادامه بدهند؛ اگر این کار صورت بگیرد به طور قطع تمام توطئه های دشمنان با شکست روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات