تاکید استاندار برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا به شهرداران

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار مازندران: پسماند و طرح تفکیک زباله ازمبدا مورد تاکید و مطالبه جدی استانداری است.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۲۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  نبیان  با بیان اینکه زباله وپسماند از معضلات پیش  رو با مخاطرات زیست محیطی فراوان برای استان است گفت: ابلاغیه پیگیری پسماند و طرح تفکیک زباله ازمبدا به ۵۸شهردار ارسال شد و ۲۲ فرمانداراستان بایدنظارت جدی بر این امر کنند

وی  درحاشیه تکریم و معارفه شهردار جدیدرامسر افزود:بااجرایی شدن این طرح شاهد کاهش تولید۲۰ تا ۲۵ درصدی زباله در استان  باشیم.

 

نبیان اظهارداشت:هم اینک تولیدزباله در مازندران ۲۷۰۰تا ۳ هزار تن می باشد که در زمان حضوزمسافران این میزان تا۲/۵برابر افزایش می یابد.

وی افزود:بحث جمع آوری فاضلاب نیز ازجمله دستورات استاندار مازندران است تا از طریق منابع دولتی و بانک توسعه اسلامی این مهم انجام و اعتبار ۱۳۰۰میلیاردتومان از منابع بانک توسعه اسلامی برای ۵ شهرستان ازجمله رامسر در نظر گرفته شده است.

محمد آزاد فرماندارشهرستان رامسر نیز گفت:این شهرستان  مازندران سالانه میزبان ۵ الی ۷میلیون گردشگر است که از این تعداد بیش از۵۰هزارگردشگرخارجی است.
درپایان ضمن تکریم از خدمات ۶ساله نصرت الله کوزه گردرسمت شهردار رامسر،مظاهر باقرسلیمی به عنوان شهردارجدید رامسر معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار