فرمانده سپاه استان البرز:

شجره طیبه بسیج در حال ریشه دواندن در جهان است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه اساسی‌ترین ویژگی بسیج ایمان و توکل به خدا است، گفت:شجره طیبه بسیج در حال ریشه دواندن در جهان است.
کد خبر: ۸۹۵۴۵۴۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در همایش شکوه مقاومت به مناسبت هفته بسیج که عصر امروز در مصلی کرج برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مقاومت در برابر شرورترین و بدترین فتنه اخیر جهان یعنی داعش به پیروزی رسید و امام خمینی(ره) بر اساس آموزه‌های قرآنی کلمه شجره طیبه را برای بسیج به کار بردند.

شجره طیبه بسیج در حال ریشه دواندن در جهان است

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ره) استان البرز با بیان اینکه انتخاب این اسم برای بسیج بسیار ارزشمند است، افزود: درخت بسیج زنده و ریشه‌دار است و ایمان و توکل به خدا اساسی‌ترین ویژگی بسیج است.

وی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس به کشور نشان داد که باید همواره به خدا و درون کشور اعتماد کرد، عنوان کرد: وصیت‌نامه شهدای بسیج نشان از این کلید واژه‌های مقدس است و بدنه این درخت اعتقاد عملی به نبوت، امامت و ولایت است و این سه عنصر اساسی برای بسیج محسوب می‌شود.

سردار مولایی با بیان اینکه بسیج از امام حسین(ع) الگوگیری می‌کند، ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) به دنبال بسیج جهانی بود و زمانی که ایشان این موضوع را بیان کردند افرادی تردید به این حرف داشتند ولی در همین سال‌ها دیده می‌شود که بسیج جهانی در حال شکل‌گیری است.

وی با اشاره به اینکه حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، زینبیون افعانستان، حشدالشعبی عراق و دفاع وطنی سوریه خود یک بسیج در جهان اسلام است، تصریح کرد: شجره طیبه بسیج در حال ریشه دواندن در جهان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار