خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین گرامیداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در آذرشهر با اشاره اهمیت بی نظیر ولایت فقیه در حفظ انسجام و وحدت کشور گفت: ولایت عامل وحدت، عزت و خوشبختی ماست.
کد خبر: ۸۹۵۴۵۱۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده با بیان اینکه دشمن از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ توطئه ای علیه کشور دریغ نکرده است اذعان داشت: رمز ماندگاری انقلاب در دو کلمه خلاصه شده است تبعیت بی چون و چرا از ولایت و حضور مردم درصحنه.

وی مشکلات کنونی کشور را ناشی از اجرا نکردن کامل دستورات رهبر فرزانه انقلاب در اداره کشور دانست و افزود: ما 38 سال توانستیم مقابل استکبار بایستیم اکنون نیز اگر پیرو ولایت باشیم مشکلات کنونی را پشت سر خواهیم گذاشت.

عباسقلی زاده شکست داعش را نتیجه درایت و زمان شناسی رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: داعشی که به گفته خود آمریکایی ها با حمایت 120 کشور تشکیل شده بود با درایت امام خامنه ای از بین رفت.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از ابزار رسانه ای و سبکه های اجتماعی در صدد دین زدایی از جامعه است، ادامه داد: تجربه تارخی به ما نشان داده است هر زمان که پشتیبان ولایت و با همدیگر متحد باشیم در دنیا و آخرت روسفید خواهیم شد.

عباسقلی زاده با اشاره به حضور داوطلبانه و مشتاقانه جوانان در جبهه مبارزه با داعش  بیان کرد: ملت ما و به خصوص جوانانمان با نثار خون خود در عمل نشان دادند که عاشق ولایت هستند.

وی علت اصلی از راه اندازی داعش را از بین بردن جمهوری اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: اگر ما وارد مبارزه با داعش نمی شدیم کشور ما نیز از آتش جنگ آسیب می دید و باید قدردان رهبر انقلاب باشیم که به موقع از خطر آگاه شده و به موقع و با درایتی مثال زدنی کشور را از نا امنی نجات دادند.

 

ارسال نظرات